Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
32 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Debitorbogholder – få gode kolleger og stor kundekontakt
- Vil du have stor fleksibilitet i dit job?
- Kan du se dig selv i en vigtig funktion, hvor du er i kontakt med kunder hver dag?
- Og giver det mening for dig at være en del af en bæredygtig virksomhed, der renser spildevand og udvikler området med bæredygtige løsninger til gavn for det danske samfund?
Du får et virkelig godt job, hvis jeg selv skal sige det, for vi har meget fokus på medarbejdertrivsel. Og så er vi utrolig gode til at hjælpe hinanden og samarbejde.
Du har solid erfaring fra en lignende rolle med debitorbogholderi i centrum.
Er du interesseret?
Jurist til Team Erhverv
Trives du med en hverdag med både juridiske og administrative opgaver?
Dine primære opgaver vil være at håndtere alle aspekter af sagsbehandlingen fra dialog med vores klienter til udarbejdelse af juridiske dokumenter.
Vi er ambitiøse på både dine og virksomhedens vegne. Vi har en flad organisationsstruktur, og alle medarbejdere har et stort ansvarsområde uanset uddannelse og erfaring.
Financial Controller
Har du styr på tallene og kan lide en hverdag, hvor du får lov at udfolde din faglighed i en familieejet virksomhed, som en del af et team?
Du får en enestående mulighed for at arbejde i et dynamisk miljø, hvor du vil blive udfordret og have ansvar for en bred vifte af finansielle opgaver. Vi værdsætter initiativ, gåpåmod og en proaktiv tilgang, og vi tilbyder et inspirerende arbejdsmiljø, hvor du kan udvikle både dine faglige og personlige kompetencer
Lager- og Logistikelev CP Kelco
Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere?
Du vil have en central rolle i at sikre, at vores lagerprocesser kører gnidningsløst, samtidig med at du får indblik i avancerede IT-systemer som SAP og Outsystem.
Vi tilbyder en spændende uddannelse, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for lagerstyring og logistik. Vores uddannelsesprogram strækker sig over 3 år og kombinerer teori med hands-on erfaring i en levende og støttende arbejdskultur. Vi værdsætter din personlige og faglige udvikling, og vi støtter dig på din rejse mod succes.
Administrativ medarbejder søges til salgsvirksomhed
Stillingen er på 30 timer om ugen, fordelt på 4 arbejdsdage, og indebærer et tæt samarbejde med det dedikerede danske salgsteam med direkte rapportering til den danske General Manager.
I rollen som den nye administrative medarbejder, vil du i samarbejde med to kollegaer på kontoret bl.a. have dit fokus på følgende opgaver:
- Ordrebehandling
- Kundekontakt via telefon
- Support til salgsteamet
Bilsagkyndig med flair for koordinering
Vi søger en teamkoordinator, som kan se sig selv være regionschefens forlængede arm i et team på 7 kollegaer og 4 synshaller. Samlet har vi over 140 synshaller, hvor du vil blive teamkoordinator for de 4 synshaller. Du vil samtidig blive en del af vores stærke team af knapt 30 teamkoordinatorer.
Dine primære arbejdsopgaver vil være syn, udarbejde attester og kundebetjening. Men herudover er det dig, der i samråd med regionschefen koordinerer bemandingen mellem synshallerne i dit team. Du vil ligeledes sørge for at bestille varer, deltage i at arrangere kundeevent samt deltage i kundebesøg sammen med salgsafdelingen.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Juridisk sagsbehandler til privatteam og dødsbobehandling
Vi udvider vores privatteam og søger en juridisk sagsbehandler der har lyst til at bidrage til vores fortsatte vækst på privatområdet og specifikt til dødsbobehandling.
Du vil i tæt samarbejde med teamets øvrige sagsbehandlere håndtere alle aspekter af sagsbehandlingen såvel de administrative som dialogen med vores kunder. Som juridisk sagsbehandler får du ansvaret for at sikre flow og kvalitet i en portefølje af sager og det er vigtigt, at du kan arbejde struktureret og meget selvstændigt.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Intern Salg/Kundeservicemedarbejder - der ønsker at bidrage til udformning af det offentlige rum
Vi søger en serviceminded kollega til internt salg, som kan bidrage med høj faglighed og engagement, samt har lyst at udvikle vores salgsafdeling i fremtiden.
Du vil får en central rolle i vores salgsafdeling med samarbejde på tværs af organisationen og med passioneret medarbejdere.
Vi er en attraktiv virksomhed, med moderne holdninger til ledelse og strategi. Dine kollegaer er positive glade mennesker, og vi bidrager alle til den gode arbejdsdag.
Sjællands Universitetshospital søger en Økonomichef og en Chef for Strategi og Plan
Vil du være med til at udvikle Danmarks nyeste universitetshospital, som vil være bedst til det, de fleste fejler, og til at kæmpe for lighed i sundhedstilbud? Hospitalet er i en spændende tid med fusion, indflytning i nybyggeri og et sundhedsvæsen, der hele tiden skal udvikles.
Vi tilbyder to spændende chefstillinger på Sjællands Universitetshospital (SUH). Begge stillinger handler om god personaleledelse samt strategisk og tværorganisatorisk ledelse.
Vi søger en barselsvikar til de administrative opgaver på affaldsområdet
Får du god energi af at hjælpe og vejlede borgerne med deres affaldssortering og har du gode kompetencer indenfor administrative opgaver? Så er det dig vi søger!
Du vil kunne se frem til en alsidig hverdag hvor nogle af dine arbejdsopgaver f.eks. vil være opgaver i RenoWeb, borgerkontakt via telefon og mail, anvisning og tilsyn af byggeaffald, deltagelse i tværfaglige projekter samt andre administrative opgaver indenfor affaldsområdet.
Vi tilbyder en fuldtidstilling på 37 timer i et dynamisk team på 6 medarbejdere. Her er et godt arbejdsklima og en uformel, åben og respektfuld omgangsform.
Distribution Manager Øst
Som Distribution Manager Øst bliver du ansvarlig for vores samlede godsdistribution i Øst Danmark, og din rolle i forsyningskæden bliver målrettet at drive vores first og last mile distribution i tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere.
Der er højt til loftet og masser af muligheder for, at du kan udvikle dig professionelt samt personligt. Vi vægter faglighed højt, og du vil have mulighed for at deltage i vores akademiske lederuddannelsesprogram efter endt prøvetid.
Document Controller
We are looking for a document controller to support us in the building of Køge University Hospital. As Document controller you will be working on a range of tasks and truly take part in an extensive project.
What we offer:
- Insight into a multicultural and multilingual Company
- Competitive salary
Finanstrainee
Den 1. februar 2025 byder vi velkommen til nye medarbejdere, som starter i vores finanstrainee-forløb.
Som en del af noget særligt tilbyder vi et udfordrende forløb med muligheder for personlig og faglig udvikling samt individuelle mentorforløb.
Som finanstrainee hos os får du en 15-måneders periode, hvor du bliver tilknyttet et rådgivningscenter og bliver en integreret del af vores rådgivningsteam.
Koncernregnskabschef med stærke faglige værdier
Med reference til firmaets CFO indgår du som koncernregnskabschef i ledergruppen indenfor Finance & IT med ansvaret for virksomhedens regnskabsafdeling bestående af 5 medarbejdere. Du sikrer den fortsatte videreudvikling af afdelingen og medarbejderne i et velfungerende og motiveret finance-team.
Der vil være flere muligheder for at sætte dit eget aftryk på de identificerede områder og stillingen, blandt andet i form af udvikling og optimering af processer, gerne med anvendelse af ny teknologi.
Nordic Financial Controller
Har du lyst til at skabe din egen vigtige rolle i en uformel vækstvirksomhed? Kan du lide at nørde med tal i detaljer, samt have et overblik over dine selskabers aktiviteter - så er stillingen som Nordic Financial Controller hos fischer a/s – måske noget for dig.
Du vil blive en del af Finansafdelingen hvor vi er 7 dedikerede medarbejdere, der varetager regnskab, controlling og økonomistyring. Vi indgår i et tæt samarbejde med vores nordiske kollegaer og vores tyske moderselskab.
Administrativ medarbejder til et job med mening inden for affaldsområdet
Dine opgaver bliver:
- økonomiopfølgning og fakturakontrol for renovatør og modtageanlæg
- generel sagsbehandling på affaldsområdet
- at modtage og besvare borgerhenvendelser
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et godt socialt sammenhold, en uformel omgangstone, højt til loftet og store frihedsgrader. Du har høj grad af indflydelse i jobbet.
Vi søger en underviser med juridisk baggrund
Du en afvekslende hverdag, hvor du har stor selvbestemmelse kombineret med en fleksibel arbejdstid. Du vil selvstændigt skulle tilrettelægge og gennemføre undervisningen inden for uddannelsernes områder i tæt samarbejde med kolleger og studieleder.
Vi tilbyder blandt andet:
- en spændende og udfordrende stilling med mulighed for at sætte dit præg på vores uddannelse
- frihed til fordybelse
Servicerådgiver til Audi Køge - En del af Semler Mobility
Trives du i en udadvendt rolle, hvor du fungerer som bindeled mellem kunden og vores værkstedet?
Du bliver ansvarlig for at levere enestående kundeoplevelser og levere kundebetjening på et meget højt niveau – hver dag. Det er en central og koordinerende rolle, hvor du er en central del af at få dagen til at gå op.