Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
32 job ads match your search 32 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Procurement Assistant, Bur (Holstebro)
Vi har brug for en operationel og kommercielt stærk indkøbsassistent med lyst og evne til at eksekvere og optimere vores disponering og indkøb til vores produktion.
Overordnet bliver dit ansvar at foretage disponering og indkøb af varer og komponenter til vores produktion i tæt samarbejde med dine kollegaer fra indkøb, projekt- og teknisk afdeling, PTA samt produktionen.
Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en international virksomhed, hvor vort team sørger for grundig oplæring i rollen. Vi arbejder på et højt fagligt niveau, hvor der er plads til, at du kan udvikle dig gennem alsidige opgaver med selvstændighed og ansvar.
Revisorassistent
Med egen kundeportefølje vil dine 3 vigtigste arbejdsopgaver være:
- Gennemførelse af revision og udvidet gennemgang
- Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
- Løbende assistance til vores kunde
Hos er der mulighed for et fleksibelt arbejdsliv og stor forståelse for, at det hele skal hænge sammen.
Specialist i generationsskifte, omstruktureringer og skatteret
Vi oplever stor kundetilgang i selskabsform, og behovet for sparring med specialister er stigende. Det sætter nogle højere krav til den økonomiske rådgivning, som gør, at du kan få din faglige viden og indsigt i spil.
Størstedelen af din arbejdsdag bruges på rådgivning indenfor omstruktureringer herunder generationsskifte, virksomhedsomdannelser, selskabsstiftelser og skatteretslige problemstillinger.
Kunderådgivere til sagsbehandling i Udbetaling Danmark
Skaber du gode, enkle og effektive kundeoplevelser? Og vil du være en del af en sektion, der sagsbehandler førtids- og folkepension til borgere i Danmark, der har boet eller arbejdet i udlandet?
Vi leder efter dig der:
- kan vejlede, administrere og sagsbehandle på skrift og via telefon
- trives i en dynamisk hverdag med skiftende opgavemængder
- motiveres af komplicerede sagsforløb og lovgivning.
Drømmer du om en karriere i møbelbranchen? Bodahl Møbler søger interne salgsassistenter!
Bodahl Møbler søger efter talentfulde og servicemindede personer til at forstærke deres interne salgsteam, som servicerer deres agenter og kunder i hele Europa. Hvis du er dygtig til både dansk og engelsk, har en forståelse for kunders behov, og besidder en smidig kommunikationsstil samt evnen til at arbejde effektivt under travlhed, så er det måske dig, de leder efter.
Som en del af deres dedikerede team vil du blive mødt af spændende udfordringer og opgaver. Her er nøgleordene informationsformidling, styring og opfølgning i forhold til både sælgere og agenter, samt intern salg til deres B2B-kunder.
Flådestyringsansvarlig med fokus på grøn omstilling
Hos Midt- og Vestjyllands Politi søger vi en engageret flådestyringsansvarlig, der ønsker at være en del af den grønne omstillingsproces for køretøjer i politiet.
Dit primære område bliver ansvaret for alle kredsens køretøjer herunder også motorcykler og både. Du vil arbejde med sikkerhed og operationel drift, reparation og vedligeholdelse i samarbejde med godkendte værksteder.
Du får indflydelse på sammensætningen af vognparken og indkøb af nye køretøjer inden for gældende budget og godkendelser. Vi er i gang med at omstille til el-biler, og ønsker en kandidat, der kan fortsætte den grønne omstilling af både el-sagsbehandler- og el-patruljebiler.
Indkøber med fokus på grøn omstilling og bæredygtighed
Logistikafdelingen i Midt- og Vestjyllands politikreds søger en helhedsorienteret og omstillingsparat medarbejder, som kan bidrage med kompetent og kvalificeret understøttelse til politikredsen. Opgaverne er primært inden for indkøb, men også opgaver i samarbejde med vores bygningsteam ved kontraktstyringen af vores facility-kontrakter for rengøring og kantine.
Logistikafdelingen har en vigtig understøttende rolle i at sikre tryghed, sikkerhed og god service for borgerne og er i en udviklingsproces vedrørende grøn omstilling og bæredygtige løsninger, hvor vi forventer, at du er opsøgende på muligheder og generelt vurderer konsekvenser af forskellige indkøb.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Privatrådgiver
Er du erfaren eller nyuddannet privatrådgiver, og har du lyst til at være en del af en lokalbank i vækst, så er du den privatrådgiver, vi søger til vores afdeling i Holstebro.
Vi tilbyder dig en stilling, hvor du bl.a.:
- Er direktør ved eget skrivebord
- Brænder for at skabe resultater i egen portefølje samt i teamet
- Overtager en eksisterende kundeportefølje med plads til flere, nye kunder
Erfaren revisor søges til Beierholm Holstebro eller Ringkøbing
Til en afdeling i vækst søger vi en revisor, der i tæt samarbejde med den ledende partner vil tage del i ansvaret for afdelingens videre udvikling.
Som revisor i Beierholm Holstebro eller Ringkøbing får du et stort ansvar. Med afsæt i din faglighed og erfaring er du med til at udvikle og skabe værdifuld rådgivning for vores kunder.
Vi søger en revisor, som naturligt tager ansvar for opgaveløsningen, og som er drevet af at udvikle egen kundeportefølje.
Financial Assistant – payroll
Som Financial Assistant – payroll er din fornemste opgave at sikre korrekt og rettidig lønudbetaling til både timelønnede og funktionærer i ind- og udland for koncernens selskaber.
Du tilbydes en spændende stilling i et uformelt miljø med højt til loftet, en god omgangstone og en flad organisation. Der arbejdes målrettet på at optimere virksomheden og klargøre den til fremtidig vækst.
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men der kan være mulighed for deltid.
Jurist til Udbetaling Danmark
Har du kendskab til offentlig sagsbehandling og forvaltningsretlige principper? Er du løsningsorienteret og god til at træffe beslutninger?
I Statens Finansielle Ordninger (SFO) søger vi lige nu en dygtig jurist, der kan løse opgaver inden for tjenestemandspensionsområdet. En kollega, der kan:
- sagsbehandle
- vejlede kunder og myndigheder
- foretage vurderinger
Pricing Specialist
Forretningsanalyse, prisanalyse og -justeringer. Er det sød musik for dine ører? Er du velbevandret i Excel og klar på at tage din karriere til næste niveau i en stilling som Pricing Specialist? Så er det her det helt rigtige springbræt for dig.
Da vi er i gang med forberedelserne til et skifte af vores ERP-system, søger vi en Pricing-kollega til at hjælpe os med de daglige opgaver indenfor forretningsanalyse og prisreguleringer.
Det er af stor betydning, at du kan bevare overblikket, prioritere, men samtidig er serviceminded, en dygtig kommunikator og sætter en ære i at finde den bedste løsning for både stakeholders og forretningen.
Kørselsdisponent med stort drive
Er du klar til at sætte turbo på din karriere?
Som kørselsdisponent vil du være i frontlinjen for at sikre effektive og problemfri løsninger. Du bliver ”kundernes bedste ven”, der sikrer den gode service gennem telefonisk rådgivning og assistance.
Du får ansvaret for at koordinere og disponere materiel og mandskab i tæt samarbejde med det dygtige disponentteam. Derudover, bliver du den der holder øje med tilladelser og papirarbejdet, samt sørger for, at fakturering sker gnidningsfrit og professionelt.
Økonomiassistent
Du skal blive økonomiassistent hos SAGRO, hvis du gerne vil kunne styre din hverdag ligeså meget, som du styrer regnskaber.
Helt grundlæggende læser du nok dette, fordi du godt kan lide tal og struktur.
Det er bare rigtig vigtigt for os, at du også kan lide fællesskab. Her løser vi tingene sammen. Det betyder, det er naturligt for dig at spørge om hjælp og hjælpe andre.
Økonomiassistent til lønservice
Hos SAGRO har vi enkelte økonomiassistenter, som også månedligt kører løn for vores kunder. Det betyder, at du arbejder som økonomiassistent noget af tiden, og noget af tiden laver du løn.
Det giver et fint afbræk i det normale arbejde, og så kan jeg godt lide kontakten med kunden. Til slut kan alle jo godt lide at få deres løn, så jeg er jo med til at gøre folk glade.
Group Finance Reporting Manager
As a Reporting Manager, your mission will be to be a hands-on manager for a team of 4 dedicated employees.
Main focus will be to report timely and accurate trustworthy Group Financials that will guide the senior management in understanding the financial results on both Business Unit level and Group level.
You will play a pivotal role in collaborating with various departments across the company and external stakeholders.
Trainee i Regnskab
Vil du gerne have en god allround uddannelse inden for økonomi? Så burde du overveje SAGRO. ”Hvad er det?” tænker du måske. Og det kan vi godt forstå, for vi er ikke noget verdensfirma. Men det behøver vi heller ikke være for at være en virkelig god arbejdsplads
Hvorfor skal du arbejde hos SAGRO, og hvad får du ud af det?
- Du får hurtigt ansvar for kunder. Når der arbejdes med landbrug, er det lidt anderledes end andre kunder. Og med anderledes mener vi, at møder af og til bliver taget ved bordet i køkkenet og ikke i et mødelokale. At arbejde sammen med landmænd er anderledes jordnært end andre kundetyper, hvilket selvfølgelig gennemsyrer SAGRO.
Product Marketing Manager
Som Product Marketing Manager vil du få det overordnede ansvar for al produktrelateret data indenfor sektor Office (papir, kontorartikler, IT-produkter), ligesom du er ansvarlig for data ifm. markeds- og konkurrentanalyser. Det er vigtigt for dels at kunne sikre den korrekte markedsføring og lægge den rigtige produktstrategi.
Denne stilling er nyoprettet og derfor en unik mulighed for dig til at præge Office-sektorens udvikling. Et udpluk af dine opgaver vil være:
- Analyse af SLIM/SLOBS dataudvikling
- Indkøb ifm. forespørgsler på Office-produkter
Vi søger en person med erfaring fra B2B, som brænder for at bidrage til udviklingen af vores forretning og har lyst til at lære nyt.
Markedsdirektør til Jyske Bank i Holstebro
Motiveres du af at lede i et værdiskabende arbejdsmiljø og af at skabe forretninger gennem mennesker?
Du bliver ansvarlig for et engageret lederteam, der udlever vores vision og strategi om at skabe en ”Bedre Bank” via lokal handleevne, engagerede medarbejdere og et professionelt kundefokus.