Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
43 jobannoncer matcher din søgning 43 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Pensionsrådgiver med flair for web- og telefonisk rådgivning
Fremtiden er digital – og det er vores rådgivning også. Vi søger derfor nu 2 nye dygtige pensionsrådgivere, der med empati og nærvær kan bryde gennem skærmen og forvandle online rådgivning til personlig rådgivning. Skal du være en af dem?
I afdelingen får du 20 kolleger. Vi løfter i flok og har det sjovt sammen. Du kan se frem til en masse intern sparring, og vi er gode til at hjælpe hinanden.
Du vil halvdelen af dagen være optaget af at afholde rådgivningsmøder online. Resten af din arbejdsdag vil du primært bruge på at rådgive medlemmerne telefonisk Så du skal trives med variation og være frisk på, at der kan ske forandringer.
Ejendomsfunktionær
Har du et højt serviceniveau og hænderne skruet rigtigt på?
Som ejendomsfunktionær, vil du være det primære kontaktpunkt for foreningens beboere. Du samarbejder med beboere, bestyrelsen og leverandører med passion, kreativitet og ansvarlighed, og du håndterer selvstændigt ansvaret for vores dejlige ejendom.
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job, hvor du vil få stor indflydelse på din dagligdag og på driften og videreudviklingen af vores ejendom.
Lundgrens søger receptionist (barselsvikariat)
Vi er en af Danmarks førende advokatvirksomheder, og netop nu søger vi en receptionist, som brænder for at servicere vores medarbejdere og gæster i huset. Som receptionist bliver du vores ansigt udadtil og en del af vores support team, som i fællesskab sørger for, at alle møder og aktiviteter i huset bliver afviklet professionelt og med den bedst tænkelige service.
I Lundgrens oplever du at være en del af en virksomhed med både flad struktur og nære relationer. Du bliver en del af en kultur, hvor trivsel spiller en stor rolle, og hvor dine kolleger i alle afdelinger er oprigtigt interesserede i, hvem du er.
Administrationselev
Kickstart din karriere inden for kontoradministration og skab et solidt fundament for din videre udvikling.
Hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb i en global virksomhed, hvor du arbejder med daglig administrativ support og varetagelse af administrative opgaver.
Vi tilbyder dig muligheder for at udvikle dine kompetencer og hurtigt opbygge viden, så du kan løse de faste opgaver og udvikle dig gennem nye projekter. Målet er, at du hver dag kan tage lidt større ansvar end dagen før.
Legal Counsel
You’ll be part of the in-house legal team where you, together with your colleagues, will serve as a trusted advisor to the business along with over 80 dedicated colleagues. Our advice is grounded in a deep and broad understanding of both our organisation and the wider energy industry.
You’ll be part of the team responsible for providing legal support to our Trading & Revenue and Bioenergy businesses. As a team, our ambition is to deliver proactive, timely, cost-efficient, tailored, and commercial high-quality legal advice across our geographical footprint.
Senior ESG Specialist
Imagine a future where you use your ESG reporting passion and skills to support our organisation on the green energy transformation.
Join us in this role where you’ll make a significant contribution to ensure leading CSRD, taxonomy, greenhouse gas protocol, and other relevant ESG standards-based reporting. You’ll support our business on complex and technical ESG accounting and data analysis in close corporation with many stakeholders.
Senior Supplier Performance Manager (m/f/d)
Imagine a future where you’re responsible for ensuring a competitive and robust supply chain for foundation supply to our global offshore wind farms.
Join us in this role where you’ll play an important role in driving supplier performance management and securing a robust supply chain for monopile and jacket foundations for our global offshore wind project pipeline.
Finance Controller with NGO and grant reporting experience
Do you have financial management experience and control & reporting qualification of projects within the NGO sector?
The main purpose of your role is to provide finance control, budget support, and reports to ensure donor compliance with focus on certain countries and in collaboration with both finance and non-finance colleagues.
We offer flexible working hours at our office with fixed hours from 10 to 15.
Head of Data Engineering
Do you see yourself using your data engineering experience to develop and empower a newly merged team, in a strategic yet hands-on role close to the business?
As the Head of Data Engineering, your primary responsibility is to enable NORDEN to make the most of our data by building robust and scalable data infrastructure, enabling data-driven decision-making, and driving business innovation and growth.
Økonomimedarbejder
Planlægger du et sabbatår og leder efter et spændende job der giver dig masser af erfaring?
Du får muligheden for at blive skarp bl.a. indenfor følgende opgaver:
- Bogføring af leverandørfakturaer for vores svenske selskab
- Følge op på kreditorer
Frem til sommerferien vil arbejdstiden være mellem 10-15 timer om ugen og er selvfølgelig fleksibelt i forhold til at tilpasse sig eventuelle eksamensperioder.
Head of Operations/Produktionschef
Med kendskab til elektronikproduktion vil du være en central figur i vores organisation og du får overordnet ansvar for planlægning og gennemførelse af den daglige drift og sikre at alle processer kører effektivt fra ordremodtagelse, igennem produktion til forsendelse af varer til rette tid og kvalitet.
Du får ansvar for 8 medarbejdere indenfor fagområderne logistik, indkøb, produktion og lager - i produktionen er der en teamleder i dagligt virke.
Vi er inde i en rivende udvikling med vores audio-produkter til professionelle. Vil du med ombord på en vækstrejse, hvor du kan sætte dit personlig aftryk på den daglige drift i vores virksomhed, så læs mere om denne spændende mulighed.
Lager- og logistikmedarbejder
Vi søger en grundig og engageret kollega til at løse opgaver relateret til vores lagerfunktion.
Du får ansvar for at registrere og organisere indkomne varer og halvfabrikata fra underleverandører, samt plukke, pakke og arrangere forsendelse af udgående varer til kunder.
Har du et godt overblik? Elsker du at få noget fra hånden og gøre en forskel – så er det måske noget for dig.
YellowBeard A/S søger forstærkninger til vores økonomiafdeling med særligt fokus på debitor- og kreditorstyring
Arbejder du i dag i en økonomiafdeling og er på udkig efter nye udfordringer i en virksomhed, hvor du har mulighed for at præge din egen arbejdsdag? Og er du bare lidt vild med kaffe?
Så bliv en del af vores kaffeentusiastiske virksomhed, der p.t. er i rivende udvikling.
Ikke to kopper kaffe er helt ens – og sådan er det også med hverdage i YellowBeard. Hos os får du en alsidig arbejdsdag, hvor du primært arbejder med debitor- og kreditorstyring samt afstemninger.
Bogholder/regnskabsmedarbejder søges til dansk teknologikoncern
Hos Dan Technologies A/S søger vi en engageret person, der brænder for at udvikle sine færdigheder og spille en central rolle i vores dynamiske finansafdeling.
Dette er en fremragende chance for at udnytte din kompetencer og tidlige erhvervserfaring i en stilling, der tilbyder både udfordringer og muligheder for personlig vækst.
Vi tilbyder et arbejde, hvor du vil komme til at arbejde med alle aspekter indenfor det finansielle område samt mulighed for at påtage dig et stort ansvarsområde.
Teknisk serviceleder
Lederen skal indgå i skolens servicefunktion, som består af i alt 4 medarbejdere med egne ansvarsområder. Hovedområderne er bygnings- og pedeldrift.
Der vil især være tale om følgende opgaver:
- Styring og løbende opfølgning på skolens tekniske anlæg: CTS (jordvarme, solceller, solfangere), vand, varme, ventilation, videoovervågning, varsling, tyveri- og brandalarmer, låsesystem m.m.
- Bygningsdrift, herunder vedligeholdelses- og øvrige serviceopgaver.
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med forskellige personalegoder, gode løn- og pensionsforhold samt muligheder for fortsat kompetenceudvikling.
Business analyst
Join us in this role where you’ll analyse and synthesise a wide range of market data and discuss your conclusions with other energy experts to support our company view on future power market trends in Europe.
You’ll use an advanced mathematical model to quantify the impact of these trends on future power prices and assess risk and value drivers for our portfolio.
Derivatives Trader
Monjasa seeks to strengthen their derivatives trading operations and is therefore on the lookout for a new member of their derivatives trading team based in Copenhagen and Panama City. As the new Derivatives Trader, you will be responsible for executing and managing derivative trades, guiding risk management initiatives, working collaboratively with Monjasa’s commercial team to enhance hedging strategies, and overseeing administrative tasks related to their trading activities.
You will be responsible for overseeing derivative trades for the Northwest Europe and Mediterranean regions, executing commodity swaps and futures, and managing oil price risk.
Finansmedarbejder
Er du interesseret i at arbejde i et internationalt og dynamisk miljø med opgaver indenfor finansbogføring og andre administrative opgaver, så er du måske vores nye finansmedarbejder.
Du kommunikerer let og ubesværet med forskellige persontyper og vil blive en del af et team, der yder god service og har Iet til smil og humor.
Vi er en virksomhed i ekspansion, hvilket skaber mulighed for, at du selv kan være med til at sammensætte dine arbejds- og ansvarsområder i fremtiden.
Business analyst
Imagine a future where you provide expert guidance on US power market trends.
Join us in this role where you’ll analyse and synthesise a wide range of market data and discuss your conclusions with other energy experts to support our company view on future power market trends in the US.
You’ll use an advanced mathematical model to quantify the impact of these trends on future power prices.
Kundevendt rådgiver til løsning af faglige problemer indenfor blandt andet regnskabsaflæggelse
Vil du hjælpe danske virksomheder med at løse komplekse regnskabsfaglige udfordringer inden for årsregnskabsloven og de internationale regnskabsstandarder (‘IFRS’) samt udvalgte selskabsretlige og fondsretlige problemstillinger,), omstruktureringer, fusioner og spaltninger?
Som Manager/Senior Manager i CMAAS vil du i samarbejde med dit team dagligt hjælpe vores kunder, der typisk omfatter mellemstore og store danske virksomheder.
Vores opgaver spænder bredt, og der er derfor gode muligheder for at vælge et område, du ønsker at blive specialiseret indenfor, eller at have større bredde i din rådgivning.