4 job ads match your search 4 job ads found

Would you like to receive job ads like this by mail?

PRO&CO recruiting on behalf of Sunds Textiles A/S
Save
PRO&CO

Supply Chain Manager

Som Supply Chain Manager får du muligheden for at bruge din erfaring indenfor sourcing og produktionsplanlægning. En ideel mulighed for dig, som er bevidst om dine stærke evner til at bevare overblikket, og sikre et vedvarende fokus på det gode leverandørsamarbejde, og produkternes kvalitet.

Du skal vælge Sunds Textiles, hvis du ønsker at blive en del af en solid international produktionsvirksomhed, med produktionsenheder i Østeuropa og Mexico.

PRO&CO
Sunds Vand og Varme AMBA

Bogholder med en stærk serviceprofil

Hvis du er glad for tal og data, så mangler vi lige netop dig

Sunds Vand- og Varmeværk søger en bogholder, som bl.a. kan aflevere et regnskab klar til revisor og bistå med afrapportering til bestyrelsen.

Hvis man har mod på det, så vil det også være muligt at komme til at arbejde med vores GIS-løsning.

LB Forsikring

Bygningstaksator til Næstvedområdet

København Ø
Home workplace possible

Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.

Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.

LB Forsikring
Save
Spoken Oy

Project Assistants for Danish Transcription

Home workplace

The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.

Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).

Do you have a Jobindex CV?

Jobindex matches CVs with companies' vacancies.

Create CV