Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
31 jobannoncer matcher din søgning 31 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
CRM/CE Forretningsudvikler med erfaring i PowerPlatform/Dynamics365
Vi søger talenter, der har lyst til at arbejde med at udvikle løsninger, der giver vores kunder enestående kundeoplevelser, når de er i kontakt med banken.
Som forretningsudvikler hos Jyske Bank vil du blive en del af et team på 15 erfarne kolleger, der udvikler fremtidens CRM/CE løsninger. Disse løsninger vil transformere hverdagen for vores 3.000 kundefokuserede medarbejdere.
Project Coordinator for the Skylab Startup team - DTU Skylab
Do you thrive in creating processes and carrying them out in real life? Do you enjoy maintaining an active dialogue with partners, peers, and colleagues? Are you excited about the prospect of working with students, researchers, and staff to nurture the creation of innovative projects for a better future? Then we have just the position for you!
As our project coordinator, you will among other things:
- Coordinate student startup recruitment efforts at DTU programmes and departments.
- Communicate with program participants and stakeholders.
- Design and coordinate processes relating to our 2 annual program application rounds.
Lønkonsulent
Til HR & Løn i Danmark søger vi en dygtig lønkonsulent, som skal sikre en korrekt håndtering af hele vores lønområde og udbetaling af løn til vores ca. 1.000 medarbejdere fordelt på 29 fitnesscentre i Danmark. Ikke mindst vil man have god mulighed for at videreudvikle området og optimere vores processer.
Du vil arbejde i et team af dedikerede, passionerede og kompetente kollegaer både i Danmark og i de andre nordiske lande, hvor der er et stort fokus på læring og udvikling.
Kreditspecialist til Kreditopfølgning, privat
Er du en dygtig formidler med solide kreditkompetencer? Så vil vi gerne byde dig velkommen i jobbet som kreditspecialist i Kreditopfølgning.
Afdelingens kerneopgave er at skabe overblik over privatafdelingernes kreditkvalitet via stikprøver på privatkunder og bevillinger.
Dine primære arbejdsopgaver bliver derfor at analysere et udtræk af bevillinger fra vores privatafdelinger og drøfte dine findings med lederne i Privat.
Skolesekretær/forretningsfører
Lyngby Friskole er en fri grundskole for 175 elever med et spor fra 0.-9. klasse og 25 ansatte. Du bliver en del af en velfungerende og attraktiv friskole, der tager udgangspunkt i det enkelte barn.
Dine opgaver udover at være det smilende ansigt og stemme udadtil – vil primært være administration og regnskab. På det administrative område er årsregnskabet afsluttet, og vi står nu overfor en implementering af nyt økonomisystem, som følge af den nye bogføringslov pr. 1/1- 2025. Samtidig er vi i færd med en proces omkring digitalisering.
Kunderådgiver - Lokal Erhverv til Lyngby i Sydbank
Vil du arbejde et sted som vækster, hvor vi har fokus på at få nye kunder på bøgerne, og hvor du kan gøre det, du er god til og ikke alt muligt andet?
Vi søger en dygtig og udadvendt rådgiver, som brænder for at skabe gode kundeoplevelser via dygtig og kompetent helhedsrådgivning.
Du vil overtage en spændende portefølje bestående af gode og solide Sydbank kunder.
Kreditspecialist til Kreditopfølgning, erhverv
Er du vild med Kredit, og forstår du kompleksiteten i erhvervsvirksomheder? Så vil vi gerne byde dig velkommen i Kreditopfølgning.
Afdelingens kerneopgave er at skabe overblik over erhvervsafdelingernes kreditkvalitet via stikprøver på kunder og bevillinger.
Dine primære arbejdsopgaver bliver derfor at analysere udtræk af bevillinger fra vores erhvervsafdelinger og drøfte dine findings med lederne i Erhverv.
Bankrådgiver - kom med på holdet i Jyske Bank med en 4 eller 5 dages arbejdsuge
Motiveres du af at yde give kunderne den bedste oplevelse så de virkelig føler, at vi mener det når vi siger at, ”vi vil have den højeste kundetilfredshed blandt landets banker”? Vi giver dig fleksibilitet til, at du kan vælge, om du vil arbejde 4 eller 5 dage om ugen og fleksibilitet til at have ml. 32 eller 42 timer.
Dine vigtigste opgaver bliver at:
- Yde personlig rådgivning til privatkunder
- Være opsøgende og imødekommende
PhD scholarship in Behavioural Experiments with Tradable Credits for Mobility – The Green Token Project – DTU Management
DTU Management’s Transport Division and the Joint Research Centre (JRC of the EU Commission would like to invite applications for a 3-year PhD position starting no later than August 1st, 2024.
The successful applicant will work on research focused on the understanding of detailed individual behaviour under Tradable Credit Schemes (TCS) and the design of such systems for equitable emission management in multi-modal travel settings.
Program Director – Executive Master in Sustainable Leadership – DTU Learn for Life
We are looking for an experienced Program Director for our executive level Master in Sustainable Leadership program. You will be responsible for the planning, delivery, and overall success of the program.
You will be part of a high-performing team and our shared goal is to ensure that every cohort is delivered successfully and adds the highest possible value to the participants, sponsor companies, and the organization.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Servicekoordinator - Marinebranchen - Nordsjælland
Kunne du tænke dig at blive en vigtig del af Gertsen & Olufsens serviceteam, der servicerer og supporterer installationer og reparationer af vores udstyr på skibe i hele verden?
G&O Maritime Group’s forretningsområde for vibrationskompensatorer er i vækst, og vi søger derfor efter en kollega som koordinator til vores exchange- og serviceprogram, der også kan indgå i serviceteamet´s andre opgaver vedr. afdelingens kompensatorer.
Din primære opgave vil være at koordinere afdelingens exchangeprogram og sikre, at processen mellem skib, kunde og agent går nemt og professionelt. Som servicekoordinator i serviceafdelingen bliver du en del af afdelingens 6 ansatte, som har kontakt til skibe, kunder, agenter, værfter og kollegaer over hele verden.
Servicemindede medarbejdere til Shared Service Center
Er du serviceminded, og vil du gerne arbejde med en blanding af regnskabsmæssige og administrative opgaver?
Du vil som medarbejder i Shared Service Center få muligheden for at få erfaring med en bred vifte af opgaver inden for ejendomsadministration, og du vil være omgivet af nogle søde, fagligt stærke, engagerede og hjælpsomme kolleger, som er klar til at hjælpe dig.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Financial Controller – sparringspartner for CFO
Som Financial Controller får du et betydeligt ansvar for virksomhedens regnskabsstyring i tæt samarbejde med CFO.
Du bliver betroet sparringspartner for CFO og kommer til at spille en nøglerolle i forhold til at styrke driften og den fortsatte udvikling af økonomifunktionen. Du bliver ansvarlig for de tilbagevendende regnskabs- og rapporteringsopgaver, som du kan bidrage til øjeblikkeligt.
Kundesupporter
Lyder det spændende at give en hel branche en digital overhaling? Så vil vi gerne høre fra dig!
Hvad du skal lave:
- Guide kunderne i Minuba for at gøre dem endnu skarpere i Minuba.
- Skrive artikler og dokumentation for at forbedre vores processer.
- Hjælpe, uddanne og fastholde både nye og eksisterende kunder.
Vi tilbyder mulighed for både deltid og fuldtid, kontor i Lyngby tæt på stationen.… og som bonus får du et godt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og plads til sjov!
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Receptionist med kendskab til fitness søges
FysioDanmark Lyngby og Hillerød søger ikke bare én, men to alsidige receptionister til at blive en del af vores livlige team i både vores fysioterapiklinikker og fitnesscentre i Lyngby og Hillerød.
Du vil være med til at løse daglige opgaver, der kan variere fra hektiske dage med mange afbrydelser og højt tempo til mere rolige dage med mulighed for fordybelse.
Vi tilbyder glade kunder og et positivt arbejdsmiljø, der sætter trivsel højt.
Senior Accountant
Er du på udkig efter et spændende og alsidigt job som Senior Accountant i en virksomhed på en fantastisk vækstrejse?
Stillingen indeholder flere typer opgaver indenfor Finance – herunder bogholderi, afstemning, regnskabsafslutning mv. i tæt samarbejde med dine kolleger. Endvidere vil du deltage i den eksterne rapportering samt i udviklingen af økonomiske processer og procedurer.
Vi tilbyder dig et spændende fast job i et dynamisk arbejdsmiljø, som er fagligt udfordrende, en høj grad af selvstændighed, mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider.