66 job matcher din søgning 66 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Regnskabsansvarlig for 3 fabrikker - Bornholm
Du indgår i et Shared Service Center for økonomifunktionen i de nordiske lande. Dit ansvarsområde bliver driften af regnskabsfunktionen for de 3 fabrikker på Bornholm.
Dine arbejdsområder dækker bredt og de primære opgaver er;
- Afstemning af finansbogholderiet, herunder debitor, kreditor, løn, moms m.v.
- Afstemning af lagre og igangværende arbejder
Du får således ansvar for såvel det regnskabsmæssige, controlling og rapportering i forhold til de 3 fabrikker.


Salgs- og kommunikationskurser
Alt salg er kommunikation, og al kommunikation er salg – lige fra salg af et produkt eller en løsning til salg af en idé eller en måde at tænke på. Gennemfør kurset i Strategisk salg, Kommunikation i praksis eller måske Coaching og Konflikthåndtering. Til dig, der vil arbejde digitalt, har vi fx online marketing, der giver dig de nye vigtige forudsætninger for at kunne lave markedsføring online.
På online markedsføring lærer du også om bl.a. SEO og Google Adwords, og hvordan du hurtigt bliver skarp på de vigtigste budskaber.


Kontor- og økonomikurser
Økonomifunktionen er essentiel i enhver virksomhed – lille som stor. Derfor er der stor efterspørgsel på medarbejdere med regnskabsmæssig uddannelse – og forståelse. Vi har flere gode kurser, der helt sikkert kan bringe dig videre til dit næste job i en økonomifunktion.
Vidste du, at ca. 750 virksomheder i Danmark, alle med flere end 1.000 medarbejder, bruger SAP som administrativt system – og at du kan blive en af disse medarbejdere? Har du en finansiel baggrund, er en certificering inden for SAP Financial Accounting et fantastisk punkt at føje til dit CV. Har du brug for at kunne følge med i virksomhedens finansielle situation, er kurset Erhvervsøkonomi måske noget for dig. Mange små og mellemstore virksomheder søger medarbejdere med bogføringserfaring og gerne med kendskab til et evt. system. Kig i kursuslisten og find det kursus, der passer bedst til dig.


Optiker til Rønne
Som optiker i Louis Nielsen bruger du din viden indenfor øjensundhed og sygdomsopsporing til at hjælpe vores kunder med at bevare deres gode syn.

I dit arbejde som optiker skal du kontrollere kundernes øjensundhed og vejlede om resultaterne af Fundus-billeder, IOP-målinger, synsfeltscreeninger mv. Alt sammen for at sikre, at potentielle sygdomme opspores i tide, så kunderne kan bevare deres gode syn.


Ejerrådgiver-assistent – Bornholm
To read this job ad please click the title above!
Vi søger en dynamisk og salgsorienteret ejerrådgiver-assistent til vores lokale kontor på Bornholm, som formår at vedligeholde kontakten til vores eksisterende boligejere, samt være bindeleddet mellem vores Regionale Service & Driftschef og de lokale kontormedarbejdere.
Dine arbejdsopgaver:
- At rådgive og vejlede sommerhusejere omkring udlejning, ombygning og restaurering med henblik på optimering af feriehusudlejning og lejeindtægt, herunder prissætning, fotografering og katalogindretning
- Afvikling af første møde med husejere inden udlejning efter indlejring Telefon- og mailbesvarelse på lokalkontoret

Timelønnet salgskonsulent søges til YouSee Rønne
Vil du være verdensmester i gode kundeoplevelser?
Som salgskonsulent i YouSee får du masser af spændende opgaver. Her er to dage ikke ens – og du kan se frem til at hjælpe vores kunder både i butikken, via telefon og måske endda til events i dit lokalområde.
Det er kun fantasien, der sætter grænser for dine ambitioner. Vi er med dig hele vejen, uanset om du vil udvikle dit salgs-, ledelses- eller et helt tredje talent.

Dedikeret og motiveret Finance Manager (Pendlerordning muligt)
Som Finance Manager i Bornholms Energi & Forsyning får du en proaktiv rolle, hvor du deltager i optimering af eksisterende drift og processer samt implementering af nye.
Du får ansvaret for bogholderi- og regnskabsfunktionen, herunder ledelse af funktionens fire medarbejdere. I rollen refererer du til koncernens økonomichef og indgår i ledelsesteamet for koncernens økonomifunktion.
Som Finance Manager kommer du til at arbejde med en bred vifte af opgaver og vil medvirke i udviklingen og automatiseringen af forretningsgange, interne kontroller og processer samt udvikling af rapporteringssystemer.


Administrativ medarbejder
Motiveres du af spændende administrative opgaver med en høj grad af selvstændig opgaveløsning og tværfagligt samarbejde med politiansatte?
I Bornholms Politi udfører administrative medarbejdere en lang række opgaver i både politisøjlen, Anklagemyndigheden og Staben. Det er opgaver som bl.a. modtagelse af anmeldelser fra borgerne, telefonbetjening, journalisering, tjenesteplanlægning, sagsbehandling, bogføring, kommunikation, HR-relaterede opgaver mv.
Du vil derfor kunne komme til at arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i en virksomhed, hvor det tværfaglige samarbejde spiller en stor rolle.
Den aktuelt ledige stilling er placeret i politikredsens Servicecenter.

SAP-kurser for ledige
Når du gerne vil arbejde i SAP – og videreuddanne dig til lige netop dit drømmejob.
SAP-kurserne, der er e-learning med lærersupport, findes i følgende kategorier: Digital Platform, Edition for Analytics, Customer Experience, Finance, IoT and Digital Supply, People Engangement, Procurement and Networks og S/4Hana Cloud.
Fælles for alle kurserne er, at de afsluttes med certificering. Det er en fordel, hvis du har kendskab til SAP eller har flair for IT.
De store virksomheder, der benytter SAP som administrativt system, mangler medarbejdere. Derfor kan det være vejen til dit næste drømmejob at tage et af ovenstående kurser.
Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.
Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.


Projektledelse – e-learningkurser
Er du projektleder, eller savner du en opgradering på området? Vi har også mange kurser, der henvender sig til dig, der blot mangler certificeringen.
PRINCE2 – det mest anvendte projektledelsesværktøj i verden: Du kan opgradere til PRINCE2 Foundation- og PRINCE2 Practitioner-certificeringer.
SCRUM Master Certified: SCRUM er en udbredt agil udviklingsmetode, som er egnet til alle typer af projekter.
Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.
Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.


Vi har et bredt udvalg i IT-kurser, der udbydes som e-learning
Af kurser kan nævnes:
- Microsoft-certificeringer Amazon AWS Certified Developer Associate
- Artificial Intelligence og Machine Learning
- ASP.NET Web Application med C#
- IT-sikkerhedskursus - IT security course in English
Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.
Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.


Vil du lære Bornholms Lufthavn at kende indefra som vores nye lufthavnsoperatørelev?
Vi har en ledig elevplads som lufthavnsoperatørelev med speciale i Airport Service. Uddannelsen giver dig viden om og færdigheder inden for uddannelsens mange områder som sikkerhed, adgangsforhold, flyhandling, flyvepladsvedligeholdelse samt betjening af maskiner.
Nogle af de opgaver, som du vil komme til at beskæftige dig med, er bl.a.:
- Flyhandling, herunder lastning/losning af bagage
- Brand- og redningstjeneste
- Information og service over for passagerer og luftfartsselskaber
Stillingen er et 3-årigt uddannelsesforløb, der fordeler sig mellem praktikperioder i Bornholms Lufthavn og skoleperioder i København ved TEC.


Disponent og projektassistent til PLE & Bornholms Kloakservice
Ønsker du et job med alsidige opgaver, hvor du kan gøre brug af dine gode tale-evner og koordineringsgen, så får du her en spændende mulighed.
Hos PLE hjælper vi hele Bornholm inden for kloakservice, hvor vi har 3 større biler. Vi har faste tømningsopgaver samt tilkald til aktuelle opgaver. Her gemmer der sig en væsentlig opgave i at holde styr på alle aftaler – og imødekomme vores kunders behov.
For den rette kandidat tilbydes et spændende og ansvarsfuldt job, hvor du bliver bindeleddet mellem kunder, kontoret og vores kolleger i bilerne.

Kvalitets-, arbejdsmiljø- og miljøleder (QHSE)
Vil du være med til at løfte PLE til det næste niveau, hvor vi bliver den ubetingede mest kvalitetsdrevne og professionelle samarbejdspartner på Bornholm?
Vi er i en historisk spændende periode, hvor vi har indgået aftale om de til dato største projekter for PLE, der strækker sig over flere år. Dette giver et helt unikt momentum – der samtidig også stiller større krav til vores organisering og udvikling.
Netop derfor ønsker vi at styrke vores fokus på kvalitet-, arbejdsmiljø- og miljøledelse. Derfor er dette en nyoprettet stilling, hvor du selv får en stor rolle i at sætte retning på både stillingens indhold samt vores generelle tilgang inden for dit ansvarsområde.

CFO - tech-industrien
Vil du have ansvaret for økonomifunktionen hos en af Nordens største app-virksomheder inden for Non-gaming Consumer Subscription? Der er tale om en sjælden scale-up succes inden for app-udvikling, som i løbet af de senere år er lykkedes med en massiv opkøbsrejse.
Som CFO får du ansvaret for at opbygge en stærk intern økonomifunktion, idet den daglige økonomistyring i dag er outsourcet. Du sikrer en god ”financial engineering”, og du skaber en retvisende og enkel rapportering til ledelse og investorer.
Virksomheden har en meget moderne organisationsform, som er digitalt understøttet, så du kan arbejde, hvorfra du ønsker.


Area Sales Manager (m/f/d) Europe (Nordics & Irland)
Your tasks:
- Monitoring and developing the Bomag brand (Sales, Aftersales, GP and Market share) in the Nordics and Ireland
- Strengthening our sales process by driving, managing, and supporting our dealer network and key accounts in the area, incl. setting up development plans as well as sales strategies, monitoring KPIs, and ensuring goal achievements
- Functioning as an interface between BOMAG interests and those of partners and customers
- Engaging directly with key accounts and rental companies as well as setting up key fair participations

Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder.
Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Vi tilbyder gode karriere- og udviklingsmuligheder som Buddy, Team Leader og Sales Manager.

Payroll Partner
We are looking for a new colleague, who we imagine will get energized from ensuring correct pay on time as well as providing the best possible service to the business in cooperation with your team. We will make sure that you’ll get daily professional challenges in an international context and support you in the best way possible in these challenges.
With locations in the hearts of Copenhagen, Kolding, Aarhus, and Aalborg, we offer you a flexible setup with the possibility of working from one of our locations or remotely from anywhere in Denmark.
Flexibility and hybrid working is not just a cliche to us or something we state in a job posting. We offer you a flexible setup and believe that you can best structure how your routines look in order for you to balance everything in your life.

Virksomhedsmægler - M&A
Vil du arbejde med rådgivning og salg af virksomheder — og har du potentiale til at blive medejer i en succesfuld M&A rådgivningsvirksomhed? Så har vi måske det helt rigtige job til dig.
Som virksomhedsmægler i Business Broker får du et tæt samspil med beslutningstagere i dansk erhvervsliv, og du driver hele salgsprocessen ifm. virksomhedssalg. Sideløbende er du aktiv i det salgs- og netværksarbejde, der er med til at generere nye projekter.
Til dine nøgleopgaver hører vurdering af salgbarhed og værdiansættelse af virksomheder, virksomhedsanalyse og præsentation, identifikation af og kontakt til potentielle købere, forhandling og rammeaftaler/LOI mellem sælger og køber, koordinering af due diligence- og transaktionsdokumenter m.m. i tæt samarbejde med advokater, revisorer, banker og andre.


Økonomichef
Vil du være med til at sætte retningen for Bornholms største entreprenørvirksomhed og sikre en sund virksomhed med mange lokale arbejdspladser?
Som økonomichef bliver du overordnet ansvarlig for virksomhedens samlede administration og økonomifunktion med en tæt reference til virksomhedens direktør. Du bliver samtidig en del af virksomhedens chefgruppe, hvor du er med til at sætte den overordnede retning og udvikling af virksomhedens strategi.
Du kan både fastholde og videreføre den eksisterende strategi, men tør også gøre tingene på nye måder.