Tak for din interesse for jobglæderapporten i Detailbranchen. Du modtager en mail med adgang til rapporten i pdf-version på den mailadresse, du angav. Der kan gå op til 10 minutter, før du modtager den.
Detailbranchen: Jobglæde og stolthed i et kundeorienteret arbejdsmiljø
Denne analyse af detailbranchen undersøger 18 udvalgte detailkæders jobglæde på baggrund af 6.967 tidligere og nuværende ansattes evalueringer af virksomhederne som arbejdsplads. Samtidig har vi spurgt 512 kandidater, der har eller overvejer en karriere i branchen, hvad de mener kendetegner detailkæderne som arbejdsplads, og hvilke forventninger de har til branchen.
Resultaterne viser et billede af en branche med jobglæde og et kundeorienteret arbejdsmiljø. Dette skaber en stor følelse af stolthed blandt de ansatte, hvis holdning til branchen også har ændret sig som følge af COVID-19. Analysen inkluderer nemlig udelukkende detailkæder, der ikke var omfattet af nedlukning under pandemien.
Hent rapporten og bliv inspireret af resultaterne fra Dagli'Brugsen, Irma, REMA 1000, Normal, XL-BYG, Bilka, fakta, føtex, jem & fix, Meny, SuperBrugsen, Kvickly, Matas, STARK, BAUHAUS, Netto, Silvan og Lidl Danmark.