Struktureret deltids bogholder
Er du typen, der får ro i maven, når tallene stemmer, og økonomien hænger sammen – fordi du ved, at der er styr på tingene? Kan du samtidig lide at tage ansvar, træffe beslutninger og skabe struktur i en hverdag, hvor der sker meget?
Så er du måske vores nye bogholder hos Dalbøges Ejendomsservice – en virksomhed i vækst, hvor der er højt til loftet og kort vej fra tanke til handling.
HVORFOR ER DET DIG, VI LEDER EFTER?
Det er det, fordi du trives med at arbejde struktureret og sætte tingene i system. Du er van til at arbejde med bogføring og sætter en ære i, at tallene stemmer og arbejdet udføres effektivt.
Og når du træffer beslutninger, gør du det med både omtanke og sund fornuft.
Du får energi af struktur, og du trives bedst, når tingene kører, som de skal – men du er også nysgerrig og vil gerne være med til at udvikle og optimere.
HVILKE OPGAVER VIL DU FÅ?
Du bliver en vigtig del af vores administrative team og får ansvaret for bogholderiet – herunder håndtering af leverandørfakturaer, materialeudgifter og viderefakturering.
Du vil arbejde tæt sammen med både ledelsen og kollegaerne i administrationen, og udover det primære med styring af bogholderiet, vil du også assistere med andre administrative opgaver, så som lønudtræk, debitoreafstemning og andre dagligdagsgøremål.
Da vi er i vækst, vil dine opgaver kunne udvikle sig over tid – og du får mulighed for at forme din rolle, så den matcher dine styrker og interesser.
HVEM ER VI, OG HVORFOR ER DET FEDT AT ARBEJDE HOS OS?
Dalbøges Ejendomsservice leverer professionel ejendomsservice til udlejningsejendomme, ejerforeninger og industrielle investorer.
Vi er en del af PHM Group, som giver os et stærkt fagligt fundament og moderne systemer – men vi bevarer samtidig friheden, nærheden og kulturen i det mindre, lokale team.
For dig som vores bogholder betyder det også, at du får du støtte i ryggen af PHM Group, der både assistere dig og varetager det tunge regnskab, moms og årsafslutning. Det betyder, at du ikke står alene med alt, men kan fokusere på de opgaver, du brænder for: struktur, kvalitet og flow i hverdagen.
Vi er en flok engagerede kolleger med let til grin, god stemning og en kultur, der bygger på tillid og selvstændighed. Hos os løser vi opgaverne med omtanke – og hjælper hinanden, når der er brug for det.
DET PRAKTISKE
Du får fast deltidsansættelse på 15-25 timer om ugen, og vi planlægger sammen, hvordan det passer bedst ind i din og vores hverdag – vi tror på fleksibilitet og på, at tillid skaber de bedste resultater.
Arbejdsstedet er i Silkeborg, og du kan forvente en god introduktion, så du kommer trygt og sikkert ombord.
ER DU KLAR TIL AT BLIVE EN DEL AF HOLDET?
Så glem den lange ansøgning – vi vil hellere høre lidt om, hvorfor du er nysgerrig på rollen, og hvad du motiveres af. Send dit CV og et par linjer til os på maja@dalboege.com.
Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet det rette match – så vent ikke for længe, hvis du kan se dig selv som en del af vores team.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex