Baggrund og fakta om stillingen
Vi søger 1 teknisk servicemedarbejder til område Nordøst i Ejendomsservice.

Du bliver en del af et teknisk serviceteam på 10-15 medarbejdere. Ejendomsservice har ansvaret for drift af tekniske installationer, mindre bygningsvedligeholdelsesopgaver, samt grøn og hvid vedligehold i samarbejde med Vedligeholdelsesteamet i de fem områder. Du får ansvaret for drift på bygninger, som omfatter for eksempel skoler, daginstitutioner og botilbud.

Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt.

Ansvarsområde, organisering og referenceforhold
Dine opgaver vil, i samarbejde med dine kolleger, være varetagelse af daglig drift samt mindre ind- og udvendige vedligeholdelsesopgaver. Den daglige arbejdsdag vil også bestå af forskellige reparationsopgaver. Der vil også være andre drifts- og serviceopgaver, herunder praktiske rutiner samt årstidsbestemte opgaver.

Du vil blive lært op i adgangen til relevante systemer, som for eksempel kan være adgangskontrol, alarmer og energiregnskab.

Du kommer til at referere til områdets tekniske serviceleder, Carsten Nielsen.

Kvalifikationer og kompetencer i jobbet som servicemedarbejder

Faglige kompetencer
Det vil være en fordel, at du har:
  • Relevant håndværksmæssig erfaring og et godt blik for gode løsninger i den daglige drift.
  • Teknisk flair og kendskab til CTS-styring, alarmer, adgangskontrol og lignende vil være en fordel.
  • Flair for IT, og har lyst til at sætte dig ind i et nyt driftsstyringsprogram
  • Et godt blik for at løse opgaven indenfor de givne rammer.
  • Erfaring med bygningsvedligeholdelsesopgaver/-projekter
  • Kørekort B

Personlige kompetencer
Det vil være en fordel, at du
  • Er god til mennesker, så du;
    • kan lande gode kompromisser med brugerne af ejendommene
    • kan finde gode løsninger sammen med brugerne i det daglige
    • kan bidrage til at spille dine kollegaer gode
  • Kan arbejde struktureret, er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan holde mange bolde i luften
  • Lægger vægt på sparring med både ledelse og kollegaer, så vi kan skabe god trivsel på en arbejdsplads, som er i rivende udvikling
  • Besidder gode sociale egenskaber og kan se dig selv være en del af fællesskabet i det nye Ejendomsservice
  • Kan se værdien i at skabe sammenhæng og videndele på tværs
  • Kan navigere i et krydspres mellem ejendommenes brugere og prioriteringen af opgaver
  • Ser udvikling og forandring som en naturlig del af hverdagen
  • Har humor og et smittende humør

Vi kan tilbyde
  • Et spændende og alsidigt job med mulighed for at præge dine arbejdsopgaver, og hvor du er med til at implementere det nye Ejendomsservice
  • Engagerede og ansvarsbevidste kollegaer, som har forskellige fagligheder
  • At du bliver en del af et positivt miljø, hvor vi tager vare på hinanden
  • Udvikling; det vil være godt, hvis du har lyst til at lære mere – for eksempel i form af kurser og lignende
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst

Tidsplan for ansættelsesprocessen

Ansøgningsfrist
Frist for ansøgning er den 9. november 2025.

Du vil som udgangspunkt skulle møde ind på Møldrup Skole, Skolegade 27, 9632 Møldrup.

Samtaler
Vi forventer at kalde ind til samtaler i løbet af onsdag den 12. november 2025, og samtalerne forventes afholdt den 20. november 2025.

For yderligere information om jobbet som Teknisk Servicemedarbejder er du velkommen til at kontakte serviceleder Carsten Nielsen (tlf. 2022 3504).

Andet
Vi forventer at kunne give dig besked om resultatet senest i løbet af uge 49.

Hvis vi tilbyder dig jobbet, så forbeholder vi os ret til at indhente børne- og straffeattest samt referencer, før du starter på arbejde.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex