Aftenvagt til Hjemmeplejen i Grenaa
Er du vores nye kollega i aftenvagten
Vores aftenvagter søger to nye kolleger i faste stillinger, og derfor søger vi lige nu uddannede medarbejdere til vores aftenvagtteam.
Så er du SOSU-uddannet og har du lysten til at bidrage med dine faglige og personlige kompetencer ind vores aftenvagt, så har vi måske en stilling til dig.
Du vil som aftenvagt blive en del af et team med dygtige og engagerede kollegaer, der vil både borgerne og hinanden. Vi vægter det gode arbejdsmiljø og samarbejde højt, og værdsætter faglig sparring med hinanden ind i opgaveløsningen.
Vi tror på, at alle mennesker er noget særligt. Derfor arbejder vi med udgangspunkt i at støtte borgere i at skabe rammerne for det liv, de selv ønsker, og tager afsæt i deres livshistorie, egne ønsker og drømme for fremtiden, samt inddrager familie og netværk, hvor det er muligt.
Vi har fokus på, og arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang, og støtter den enkelte borger i muligheden for at blive i eget hjem længst muligt.
Om jobbet:Vi har to aftenvagtteams, og du vil blive tilknyttet det ene af dem. Vores aftenvagtsteam giver støtte og hjælp til både personlig og praktisk hjælp (servicelov + ældrelov) samt i nogen omfang indsatser under sundhedslov. Der er en hovedvægt af opgaver under servicelov. Det kunne f.eks. være:
- Rehabiliterende indsatser
- Kompenserende støtte og hjælp
- Palliativ- og terminalpleje
- Hjælp til feriegæster (dvs. kortvarige opgaver)
- Vagterne er ud fra en 5 – 2 model. Det betyder, at man arbejder 5 dage, holder 2 dage fri, arbejder 2 dage og holder 5 dage fri, og sådan fortsættes. Det betyder at du vil skulle arbejde hver anden weekend samt helligdage.
- Stillingerne er ledige pr. 1. december 2025
- Har et solidt fagligt fundament, og naturligt bringer det i spil i det tværfaglige samarbejde.
- Er mødestabil og fleksibel, kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for opgaven.
- Har gode samarbejds– og kommunikationsevner.
- Er god til at skabe og bevare et overblik.
- Har flair for IT eller mod på at få det. Norddjurs Kommune anvender Nexus som dokumentations system. Du vil selvfølgelig få den nødvendige introduktion.
- Kan arbejde ud fra Norddjurs Kommunes værdisæt, i en meget omskiftelig hverdag.
- Du har kørekort, bilen stiller vi til rådighed.
Vi er og vil være mere end bare en arbejdsplads. Vi ønsker et stærkt arbejdsfællesskab, hvor der er plads til både at være professionelle med fokus på faglig kvalitet og til at have det sjovt sammen. Vi mener, det er vigtigt med en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, plads til grin og forskellighed, og et kram på en dårlig dag. Vi ønsker at være noget for hinanden, så vi har lysten til at komme på arbejde.
Lyder det som noget for dig? Så send os endelig en ansøgning.
Du er også meget velkommen til at kontakte os for en få uddybning af stillingen, og en nærmere beskrivelse af os som arbejdsplads.
Kontakt afdelingsleder Vicki Dannemand på 23 37 92 65 eller Stine Haulrik-Friis på 21 69 13 69.
Du er også meget velkommen til at sende en af os sms, så ringer vi tilbage.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist den 12. november 2025Ansættelsessamtaler afholdes d. 21. november 2025 i tidsrummet 09.00 – 12.00.
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
Kørekort:
B Almindelig bil
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex