Vil du være en del af et veletableret advokatkontor med lokal forankring i Middelfart?

Middelfart Advokaterne yder rådgivning om de fleste sagstyper til både private og erhvervsklienter. Vi er i dag 5 advokater og 5 sekretærer. En af sekretærerne fratræder, og derfor skal vi bruge en ny kollega.

En uddannet advokatsekretær, der kan arbejde struktureret, selvstændigt og effektivt. Det vil være en fordel, hvis du er fortrolig med arbejdet i Advosys, men vigtigere er det, at du har flair og generel interesse for IT.

Det kan også være en advokatsekretærelev, der har afsluttet et grundforløb så som HHX,- STX- eller HTX-ddannelsen.

Kommende sagsområder vil være erstatningssager, ejendomshandler, civile retssager m.m.

Stillingsindhold kan løbende tilpasses dine ønsker og kvalifikationer, og arbejdstiden kan være fleksibel. Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling.

Vi tilbyder en interessant stilling på et advokatkontor med en jordnær tilgang til hinanden og vores klienter.

Opstart 1/12 2025 eller hurtigst muligt derefter. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, så snart vi har fundet den rette nye medarbejder.

Er du klar til et udfordrende og spændende job? Søg stillingen og vedhæft ansøgning, CV samt evt. øvrige, relevante bilag.

Ansøgning kan sendes til bkj@middelfartadvokaterne.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Læs mere om os her: www.middelfartadvokaterne.dk

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex