Administrativ kontorassistent søges – 30 timer om ugen

Til et velrenommeret og veletableret elektrikerfirma

Er du struktureret, serviceminded og har flair for administration og kundekontakt? Så er du måske vores nye kollega!

Vi er et velrenommeret elektrikerfirma med mange års erfaring og en solid kundebase. Vi søger nu en dygtig administrativ kontorassistent til at støtte vores daglige drift og være bindeleddet mellem kunder, elektrikere og ledelse.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Besvare telefoner og mails

  • Modtage og koordinere kundehenvendelser

  • Planlægning og opfølgning på opgaver

  • Fakturering, bogføring samt løn.

  • Assistere ledelsen med administrative opgaver

  • Vedligeholdelse af kundedata og sagsstyring

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med kontorarbejde – gerne fra håndværkerbranchen

  • Er fortrolig med IT, herunder Office-pakken og evt. branche-specifikke systemer som så: Ordrestyring - E-conomic - Danløn.

  • Er serviceminded, imødekommende og trives med at have mange bolde i luften

  • Arbejder struktureret og selvstændigt

  • Tale og skrive flydende

Vi tilbyder:

  • En spændende og alsidig stilling på 30 timer om ugen

  • En uformel arbejdsplads med godt samarbejde og højt humør

  • Gode muligheder for selvstændighed og ansvar

  • Fast arbejdsplads med fleksibilitet i arbejdstider efter aftale

  • Løn efter kvalifikationer

Arbejdssted: Nysted

Arbejdstid: 30 timer om ugen efter aftale

Tiltrædelse: Efter aftale

Yderligere oplysninger:

Bo Dvinge Rasmussen

J.B.B. Obelitz ApS

Wichmandsvej 4

4880 Nysted

Tlf. 40109798

Mail: br@ob-el.dk

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex