Økonomi assistent til Skifter Lastbil og KH OneStop i nyoprettet Shared Service Center

Til vores nyoprettede Shared Service Center søger vi en knivskarp Økonomi assistent.

Du vil blive en del af et team på i alt 9 personer, der har ansvaret for, at alt vedrørende Økonomi, Controlling, HR, IT og Kommunikation fungerer i en udviklingsorienteret koncern med omkring 350 medarbejdere, og du vil i høj grad få mulighed for at udvikle dig i et fagligt stærkt miljø.

Du vil få ansvaret for dine egne arbejdsområder, men altid med mulighed for sparring og back up til løsning af opgaverne, ligesom det forventes, at du giver en ekstra hånd med, når der er travlhed i afdelingen.

Vi tilbyder til gengæld en stilling, hvor opgaverne og ansvaret følger med dit faglige niveau.

Arbejdsopgaverne er varierede, og du vil få en bred berøringsflade, både internt i virksomheden, samt til vores kunder og leverandører.

Arbejdsopgaver

Du tilbydes en afvekslende og interessant hverdag, hvor vi sætter en ære i at nå vores deadlines med en høj kvalitet i opgaveløsningen. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med lønbehandling til timelønnede med varierende arbejdstider, vagt-tjeneste, udkald og flerholdsskift.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Lønbehandling for flere af vores afdelinger
  • Rykning af debitorer
  • Bogføring af debitorer indbetalinger
  • Fordeling af indkomne fakturaer via Signflow
  • Kreditor afstemninger og betalinger.
  • Finans bogføringer
  • Bankafstemninger
  • Diverse afstemninger til månedsregnskab
  • Diverse ad hoc-opgaver
Personligt

Du skal være vant til at, der er mange forskellige opgaver der skal håndteres samtidig, og du kan tage selvstændige beslutninger.

Om os:

Skifter Lastbil er en af Danmarks største lastvognsforhandlere med 5 afdelinger i henholdsvis Herning, Holstebro, Aabenraa, Padborg og Esbjerg. Virksomheden forhandler og servicerer Volvo og Renault lastbiler.

KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King- og Frigoblock transport køleanlæg, og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt for vores kunder at få udført alle deres services ét sted.



Samlet driver koncernen salg og service af vores ydelser fra 15 lokationer i Danmark, og beskæftiger omkring 350 medarbejdere.

Vi er privatejede og kendetegnes ved en flad og uhøjtidelig organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi brænder for at gøre en forskel og forsøger hele tiden at udvikle os, så vi i fællesskab kan skabe den bedste oplevelse i hverdagen, for både kunder og medarbejdere.

Vi tilbyder gode personalevilkår, herunder sundhedssikring, fritvalgskonto og pensionsordning.

Ansøgning

Hvis du vil vide mere om denne spændende mulighed som økonomi assistent kan du kontakte Finance Manager René Dideriksen på telefon 27 78 53 68. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 20. november 2025 og gerne før, da vi løbende kalder ansøgere til samtale.

Opstart er hurtigst muligt.

Vi gør opmærksom på, at vi håndterer alle ansøgninger elektronisk. Det er således kun muligt at ansøge online via linket i denne annonce. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning. Alle ansøgninger behandles fortroligt og i henhold til GDPR.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex