Brænder du for kommunikation og branding – og vil du være med til at gøre en forskel hver dag?

Handicapformidlingen søger en Marketingmedarbejder til vores kontor i Fredericia
Stillingen er på 37 timer ugentligt – med opstart snarest muligt

Om stillingen
Hos Handicapformidlingen er vi i fuld gang med at udvide vores synlighed og styrke vores position som Danmarks største private leverandør af hjælp i eget hjem. Vi søger derfor en dygtig og alsidig marketingmedarbejder, der med strategisk blik og kreative evner kan være med til at udvikle og udføre vores kommunikations- og marketingindsatser – både internt og eksternt.

Du bliver en del af vores kontor i Fredericia og kommer til at arbejde tæt sammen med vores salgsafdeling og øvrige nøglefunktioner – i en virksomhed, hvor ”alle fortjener en god dag” ikke bare er et slogan, men en helt grundlæggende værdi.

Dine primære opgaver

  • Udarbejdelse og eksekvering af kampagner rettet mod kommuner, borgere og potentielle medarbejdere

  • Strategisk og operationel understøttelse af vores salgsafdeling i deres opsøgende arbejde

  • Indholdsproduktion til hjemmeside, SoMe og trykte materialer – herunder artikler, opslag, cases, brochurer mv.

  • Vedligehold og udvikling af Handicapformidlingens visuelle identitet og brandposition

  • Intern kommunikation – fx nyhedsbreve, personaleinformation og branding af kulturen internt

  • Planlægning og koordinering af messer og events

  • Løbende analyse af effekt og justering af indsatsområder

Du kommer til at arbejde tæt sammen med

  • Vores salgschef og salgsteam, hvor du understøtter den strategiske retning og udvikling

  • Konsulenter og fagpersonale, som har direkte borger- og kommune-kontakt

  • Kollegaer på tværs af vores øvrige faglige og administrative teams

Vi forestiller os, at du

  • Har erfaring med marketing og kommunikation – enten fra lignende stilling eller relevant uddannelse

  • Er stærk til at skrive, formidle og tænke kreativt – og trives i både det strategiske og det praktiske

  • Har flair for grafisk design (f.eks. Canva, Adobe eller lignende – vi bruger det, der virker)

  • Er nysgerrig, selvstændig og struktureret – og evner at holde mange bolde i luften

  • Brænder for at arbejde i en virksomhed med et socialt formål og stor menneskelig betydning

Hvem er vi?

Handicapformidlingen er Danmarks største private leverandør af hjælp i eget hjem – med mere end 5.000 ansatte hjælpere og omkring 80 funktionærer fordelt på kontorer i Hvalsø (hovedkontor), Ballerup, Fredericia, Vildbjerg, Aarhus og Aalborg.

Vi varetager både BPA-ordninger, respiratoriske hjælperordninger og kommunale helhedsløsninger – og har vundet flere udbud og skabt solide partnerskaber med kommuner og regioner.

Hos os er kulturen uhøjtidelig, professionel og ordentlig. Vi har høje ambitioner – men vi går aldrig på kompromis med det menneskelige.

Praktisk info

  • Arbejdssted: Handicapformidlingens kontor i Fredericia

  • Arbejdstid: 37 timer om ugen – mulighed for fleksibilitet og enkelte hjemmearbejdsdage

  • Løn: Efter kvalifikationer

  • Opstart: Snarest muligt – vi venter dog gerne på den rette kandidat

Sådan søger du

Send din ansøgning og dit CV til os hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale og ansætter, når vi har fundet det rigtige match.

Du kan ansøge ved at sende en mail til vores salgschef Frederik Toft Larsen mail: frederik@handicapformidlingen.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Frederik Toft Larsen.

Handicapformidlingen – fordi alle fortjener en god dag

Læs mere om os på www.handicapformidlingen.dk

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex