Som vores nye studiekoordinator vil du indgå i et team bestående af 12 studiekoordinatorer, som alle hver især har et ansvar for drift og sagsbehandling af deres egen uddannelsesportefølje og administrative opgaver. Opgaverne kræver, udover administrativ flair, også en stærk relationsopbyggende evne, da vi arbejder tæt sammen med den øvrige organisations kollegaer og er afhængige af et godt samarbejde.

Afdelingen består desuden af 2 økonomifolk, 6 chefkonsulenter som har ansvar for salg, 1 receptionist, 1 studentermedhjælper samt 1 projektleder, som arbejder på tværs af afdelingen. Afdeling er ledet af Torben Rønler, som er Salgs- og administrationschef.

Du vil derfor have en bred berøringsflade – og der forventes et godt samarbejde om opgaverne på tværs af de enkelte funktioner.

Vores +8000 studerende, som vi årligt servicerer, er betalende kunder, der har meget høje forventninger til deres uddannelser, så jobbet rummer både studieadministrative opgaver og servicering af studerende.

Jobbet
Som studiekoordinator har man et alsidigt job med en del forskellige opgaver. Det vil især være:

  • Administrativ sagsbehandling af egen uddannelsesportefølje
  • At vejlede potentielle studerende om vores uddannelser, inkl. tilmelding hertil og den studerendes mulighed for tilskud via omstillingsfonden.
  • At registrere tilmeldinger på de enkelte uddannelser og vurdere de studerendes adgangsgrundlag.
  • At håndtere betalingsoplysninger på studerende, herunder tildeling af økonomiske tilskud som omstillingsfond og SVU.
  • At planlægge og klargøre eksamen samt efterfølgende håndtere censorafregninger + indberetning af timeløn.
  • Skemalægning i vores bookingsystem Time Edit
  • At deltage i afdelingens fælles opgaver i forbindelse med udbud, dimission, udvikling mv.
  • At indgå i det løbende samarbejde med øvrige studiekoordinatorer, afdelingens konsulenter og daglig leder.

Din personlige profil

Da vi arbejder som et team, er der gode muligheder for udvikling og for at du kan bidrage med dine særlige kvaliteter. Samtidigt skal du kunne se dig selv i følgende sammenhænge:

  • Du har en sikker sans for detaljer og struktur, er metodestærk og finder en udfordring i at løse opgaver systematisk.
  • Du er glad for at arbejde med IT-baserede værktøjer, har analytisk sans og er god til at forstå, hvordan administrative systemer og databaser fungerer.
  • Du kommunikerer professionelt og positivt, både skriftligt og mundtligt, og kan arbejde selvstændigt såvel som i teams.
  • Du er serviceminded, grundig og fleksibel i din tilgang til jobbet og har gode samarbejdsevner.

Den ideelle ansøger

Der kan være flere indgange til arbejdet med studieadministration, f.eks. en kontoruddannelse og erfaring fra andre uddannelsesinstitutioner. Men uanset baggrund ser vi gerne, at du lever op til følgende:

  • Synes arbejdet med uddannelse er vigtigt, og finder de studieadministrative opgaver interessante.
  • Er struktureret og har et skarpt øje for detaljer.
  • Lægger vægt på høj faglighed og kvalitet i indsatsen.
  • Er positiv og bidrager til et rart arbejdsklima.

Har du erfaringer med studieadministrative systemer såsom ESAS, TimeEdit og JAS er det en fordel, men ikke et krav.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fastansættelse. Du bliver ansat og aflønnet efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgs- og Administrationschef Torben Rønler, torr@ek.dk eller på telefon 42 41 70 09.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Afdelingen for Efteruddannelse har til huse i Nansensgade i indre by, tæt på Nørreport St. og Søerne.

Ansøgningsfrist er den 22. September 2025.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex