Administrativ medarbejder med lyst til at lære nyt
Har du lyst til at lære nyt, og er du hurtig til at sætte dig ind i ny viden? Og har du samtidigt stærke it-kompetencer og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer, så er det helt sikkert dig vi leder efter?
Anlæg Nord ApS er en familiedrevet entreprenørvirksomhed, som har 50 ansatte i marken og 3 medarbejdere på kontoret. Vi udfører større byggeopgaver primært i Jylland. Vores kontor er beliggende i Vokslev mellem Nibe og Støvring i rolige omgivelser.
Dine opgaver:
Din primære opgave er at aflaste vores ledelse og formænd i forhold til administrative opgaver:
- Sende tilbud og fakturerer i E-conomic på oplysninger fremsendt fra formænd
- Forsikringer – f.eks. ny-forsikring af maskiner/biler
- Vedligeholdelse af personalehåndbog
- Introducere nye medarbejdere til timeregistrering i Custom Office
- Stikprøver på medarbejders registrering af tid
- Ansvar for oprettelse af nye sager i Ajour (Kloakkontrol/kvalitetssikring), og at nødvendige dokumenter er indhentet og tilføjet sagen
- Sekretær for arbejdsmiljøgruppen med ansvar for tidsfrister for møder og evt. indberetning til Arbejdstilsynet
- Superbruger på vores to primære systemer Ajour og Costum Office, så du kan vejlede andre i brugen af disse
- Relevante opgaver i øvrigt
Kvalifikationer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Vi ved godt, at den person vi leder efter, kan noget - men ikke det hele. Måske er du tidlige selvstændig indenfor branchen, hvor du har stået for mange administrative opgaver, kandidatuddannet eller noget helt tredje.
Det vigtigste er, at du:
- Brænder for at lære nye opgaver, så alle administrative opgaver, uanset størrelse, glider
- Har stærke it-kompetencer – særligt Excell er en fordel
- Er hurtig til at sætte dig ind i ny viden, også mere kompleks viden, f.eks. gældende lovning indenfor kvalitetssikring og personaleforhold
- Trives både med rutineprægede opgaver, men også opgaver som kræver stor selvstændighed
- Er vedholdende, selv om en opgave kan virke svær
- Trives med at kontakte virksomhedens øvrige ansatte, også når det handler om ting, der skal rettes op på.
- Er positiv og løsningsorienteret dvs. at du oftere tænker ”det finder vi ud af” end ”det kan ikke lade sig gøre”.
- Har gode samarbejdsevner og kan kommunikere både med myndigheder, samarbejdspartnere og kollegaer
- Over tid har lyst til at få mere ansvar for administrative opgaver.
Vi tilbyder
- Et selvstændigt job efter introduktion
- Sparring indtil du har overblik over jobindholdet og herefter, efter behov
- En arbejdsplads med uformel omgangstone og gode kolleger
- Rolige arbejdsforhold med tid til fordybelse
- Mulighed for kurser
- Sociale arrangementer 3 gange om året.
Bemærk det er ikke muligt at benytte offentlig transport til arbejdspladsen.
Ansøgningsfrist torsdag d. 7. august 2025 kl. 15.00,
Arbejdstid: 10.00-15.00.
Timetal: 20 - 25.
Start: hurtigst muligt - senest pr. 1. oktober 2025.
Ansøgning sendes til mail: kontor@anlaegnord.dk
Eventuel henvendelse vedrørende stillingen: hverdage mellem 16.30 og 17.30 tlf. 4095 6807 Ethel Hansen
Kørekort:
B Almindelig bil
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex