Har du lyst til at lære nyt, og er du hurtig til at sætte dig ind i ny viden? Og har du samtidigt stærke it-kompetencer og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer, så er det helt sikkert dig vi leder efter?

Anlæg Nord ApS er en familiedrevet entreprenørvirksomhed, som har 50 ansatte i marken og 3 medarbejdere på kontoret. Vi udfører større byggeopgaver primært i Jylland. Vores kontor er beliggende i Vokslev mellem Nibe og Støvring i rolige omgivelser.

Dine opgaver:

Din primære opgave er at aflaste vores ledelse og formænd i forhold til administrative opgaver:

  • Sende tilbud og fakturerer i E-conomic på oplysninger fremsendt fra formænd
  • Forsikringer – f.eks. ny-forsikring af maskiner/biler
  • Vedligeholdelse af personalehåndbog
  • Introducere nye medarbejdere til timeregistrering i Custom Office
  • Stikprøver på medarbejders registrering af tid
  • Ansvar for oprettelse af nye sager i Ajour (Kloakkontrol/kvalitetssikring), og at nødvendige dokumenter er indhentet og tilføjet sagen
  • Sekretær for arbejdsmiljøgruppen med ansvar for tidsfrister for møder og evt. indberetning til Arbejdstilsynet
  • Superbruger på vores to primære systemer Ajour og Costum Office, så du kan vejlede andre i brugen af disse
  • Relevante opgaver i øvrigt

Kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Vi ved godt, at den person vi leder efter, kan noget - men ikke det hele. Måske er du tidlige selvstændig indenfor branchen, hvor du har stået for mange administrative opgaver, kandidatuddannet eller noget helt tredje.

Det vigtigste er, at du:

  • Brænder for at lære nye opgaver, så alle administrative opgaver, uanset størrelse, glider
  • Har stærke it-kompetencer – særligt Excell er en fordel
  • Er hurtig til at sætte dig ind i ny viden, også mere kompleks viden, f.eks. gældende lovning indenfor kvalitetssikring og personaleforhold
  • Trives både med rutineprægede opgaver, men også opgaver som kræver stor selvstændighed
  • Er vedholdende, selv om en opgave kan virke svær
  • Trives med at kontakte virksomhedens øvrige ansatte, også når det handler om ting, der skal rettes op på.
  • Er positiv og løsningsorienteret dvs. at du oftere tænker ”det finder vi ud af” end ”det kan ikke lade sig gøre”.
  • Har gode samarbejdsevner og kan kommunikere både med myndigheder, samarbejdspartnere og kollegaer
  • Over tid har lyst til at få mere ansvar for administrative opgaver.

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job efter introduktion
  • Sparring indtil du har overblik over jobindholdet og herefter, efter behov
  • En arbejdsplads med uformel omgangstone og gode kolleger
  • Rolige arbejdsforhold med tid til fordybelse
  • Mulighed for kurser
  • Sociale arrangementer 3 gange om året.

Bemærk det er ikke muligt at benytte offentlig transport til arbejdspladsen.

Ansøgningsfrist torsdag d. 7. august 2025 kl. 15.00,

Arbejdstid: 10.00-15.00.

Timetal: 20 - 25.

Start: hurtigst muligt - senest pr. 1. oktober 2025.

Ansøgning sendes til mail: kontor@anlaegnord.dk

Eventuel henvendelse vedrørende stillingen: hverdage mellem 16.30 og 17.30 tlf. 4095 6807 Ethel Hansen

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex