Vi udvider og søger en ny kollega til vores kontor i Roum ved Møldrup.

Jobprofil:

Du bliver en del af et team, hvor opgaverne er alsidige og varierende og vil omhandle såvel økonomi opgaver samt administrative opgaver.

Din arbejdsdag vil bestå af mange forskellige opgaver med hovedvægt på følgende:

  • Debitor- og kreditorbogholderi, herunder daglig bogføring.
  • Ordrebehandling
  • Diverse administrative opgaver
  • Evt. lønadministration

Personprofil:

Positiv, fleksibel, besidder gode samarbejdsevner og har lyst til at arbejde i en til tider travl hverdag.

Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer:

  • Praktisk erfaring fra en lignende stilling
  • Regnskabserfaring en fordel
  • Kendskab til Dynamics 365 Business Central vil være en fordel
  • Benytter office-pakken – og i særdeleshed Excel

Løn- og ansættelsesvilkår:

Vi har brug dig hurtigst muligt i vores team med tiltrædelse senest d. 1. oktober 2025. Gerne tidligere.

Der er tale om en fuldtidsansættelse på 37 timer ugentlig.

Løn efter erfaring og kvalifikationer.

Ansøgning

Send din angøgning hurtigst muligt på mail laila@knud-kristensen.dk. Vi indkalder til samtaler løbende.

Kontakt

Evt. spørgsmål til stillingen kan rettes til Jens Kristensen eller Laila Mogensen på telefon 8669 1100.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex