DanCenter søger kundeservicemedarbejder til sommerhuse og lejligheder.

Som kundeservicemedarbejder bliver du en vigtig del af vores team

Med dine høje standarder for kundeservicemedarbejder er du med til at give vores gæster en god start på en mindeværdig ferie.

Opgaver:

  • Modtagelse af nye gæster,
  • Ind/udflytning
  • Pakning af nøgler, udlevering af nøgler/modtage nøgler ved afrejse
  • Koordinering af rengøring/servicetekniker
  • Bookingovervågning
  • Administrativt arbejde på kontoret
  • Telefonpasning
  • Besvarelser af mails mm.
  • Håndtering af kundeforespørgsler,
  • Kundeservice telefonisk
  • Behandle forespørgsler i Pre-booking-stadiet og løse kundeeskalationer.

Krav/ønsker:

  • Du taler og skriver fremragende dansk, samt kan kommunikere på tysk og gerne engelsk.
  • Servicemindet
  • Lyst til at have mange bolde i luften
  • Let til smil
  • Trives med at arbejde i et travlt/højt tempo

Arbejdstid:

  • Der er tale om en fuldtidsstilling.
  • Der arbejdes ud fra arbejdsplan, men vær OBS på, at der kan forekomme skiftende mødetider, og at der er weekendvagter.
Send dit CV og din ansøgning på mail: Iben.Anthonsen@dancenter.com.

Samtaler afholdes løbende.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex