1 understøttende sagsbehandler til Social- og Sundhedsfaglig Enhed i Ishøj Kommune

Sagsbehandler til små hjælpemidler og understøttende opgaver i visitation

Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du både arbejder med konkrete sager og bidrager til at få hverdagen til at glide i en travl visitation? Har du blik for detaljen, lyst til at tage ansvar og mod på at indgå i et tværfagligt miljø med både ergoterapeuter og sagsbehandlere? Så er du måske vores nye kollega!

Om stillingen

Vi søger en sagsbehandler, som skal:

  • Administrativ behandle ansøgninger om små tekniske hjælpemidler
  • Varetage og håndtere opgaver i postkassefunktion som er indgangen til visitationsteamet
  • Bidrage til forskellige understøttende ad hoc-opgaver i enheden
  • Behandle fleks-handicap-sager, herunder vurdere og træffe afgørelser inden for relevant lovgivning
  • Have to faste ugentlige vagter i vores fællestelefon ”din indgang”

Stillingen er forankret i Visitationen, der er en del af vores social- og sundhedsfaglige enhed. Vi arbejder tæt sammen på tværs af fagligheder og lægger vægt på at hjælpe borgerne hurtigt og kvalificeret.

Hvem er du?

Din baggrund kan være forskellig – det vigtigste er, at du har mod på opgaven. Du kan fx være:

  • Ergoterapeut med forståelse for hjælpemidler og tværfagligt samarbejde, men som har mod på en mere administrativ opgaveløsning
  • Administrativt uddannet sagsbehandler, fx socialformidler eller kontoruddannet med erfaring fra det kommunale område

Vi forestiller os, at du:

  • Har kendskab til – eller lyst til at lære om de små tekniske hjælpemidler
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt, og trives med at tage ansvar for egne opgaver
  • Har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Er serviceminded og god til at samarbejde i en hverdag med mange kontaktflader
  • Kan håndtere borgersamtaler telefonisk og evner at give kyndig råd og vejledning

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og tæt faglig sparring
  • En stilling med både faglig fordybelse og praktiske opgaver
  • Mulighed for faglig udvikling og efteruddannelse
  • En hverdag med humor, fleksibilitet og fokus på fælles opgaveløsning
  • God oplæring
  • Mulighed for hjemmearbejde

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Signe-Marie Angelsø på telefonnr. 29 32 56 84.

Arbejdstiden kan være optil 37 timer ugentligt, men det er muligt at stilling kan lyde på 30 eller 32 timer. Løn i henhold til gældende overenskomst, herunder løn efter principperne om ny løn.

Der vil være samtaler løbende så skynd dig at sende din ansøgning afsted til os

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex