Bliv en central del af vores sekretariat i Aalborg og vær med til at sikre en god og stabil institutionsadministration i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet og ledelsen.

Om stillingen
Som administrativ medarbejder i HF&VUC NORDs sekretariat vil du have en dobbeltrolle, hvor dine primære opgaver er at håndtere lønadministration og yde administrativ støtte til ledelsen, herunder løse administrative ad hoc-opgaver, der er nødvendige for skolens drift. Sammen med vores anden lønmedarbejder vil du sikre, at vores medarbejdere får korrekt og rettidig løn samtidig med, at du understøtter ledelsen og bidrager til en velfungerende organisation. Du kommer til at arbejde i et dynamisk miljø, hvor forandringer er en naturlig del af hverdagen, og hvor der er fokus på samarbejde, videndeling og kvalitet i opgaveløsningen.

Primære arbejdsopgaver

Lønadministration:

  • Lønbehandling og indberetning i lønsystem (Silkeborg Løn)
  • Sagsbehandling af alle opgaver relateret til løn, fx pension, ferie, fravær og barsel
  • Vedligeholdelse af medarbejderdata
  • Sikring af overholdelse af overenskomster og lovgivning samt rådgivning og vejledning til ledelsen herom.

Administrativ ledelsesunderstøttelse:

  • Planlægning og koordinering af møder, herunder udarbejdelse af dagsordener, indkaldelser og referater samt praktiske opgaver i forbindelse med møder.
  • Sekretær for de to forstandere efter behov
  • Indsamling og bearbejdning af data fra administrative systemer til ledelsesunderstøttelse.
  • Administrativ opfølgning på forskellige driftsområder.
  • Administrative ad hoc-opgaver:
  • Håndtering af indgående post og henvendelser til institutionen
  • Arkivering
  • Opdatering og vedligehold af forskellige dokumenter og intranet.

Administrative ad hoc-opgaver:

  • Håndtering af indgående post og henvendelser til institutionen
  • Arkivering
  • Opdatering og vedligehold af forskellige dokumenter og intranet.

Om dig

  • Du har kendskab til lønadministration gerne i en uddannelses- eller offentlig kontekst.
  • Du er vant til at arbejde i administrative systemer og har flair for data og it.
  • Du er god til at koordinere, planlægge og følge op.
  • Du har en god organisationsforståelse, flair for samarbejde og er hjælpsom og imødekommende.
  • Du forstår at arbejde tæt på ledelsen, har integritet og kan arbejde i et fortroligt rum.
  • Er selvstændig, struktureret og god til at bevare overblikket – også når det går stærkt.
  • Har en HK-uddannelse eller tilsvarende administrativ baggrund.

Vi tilbyder

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du arbejder tæt sammen med kolleger og ledelsen.
  • En uformel men effektiv og ambitiøs arbejdsform, hvor vi løfter i flok.
  • En ligefrem omgangstone, højt til loftet, humor og plads til forskellighed.
  • Mulighed for at præge dine arbejdsopgaver og udvikle dem.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Det praktiske

  • Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelse 1. oktober 2025 (eller evt. før).
  • Arbejdsstedet er På Sporet 8B, 9000 Aalborg.
  • Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til Statens overenskomst for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK).

Du kan læse mere om HF&VUC NORD på www.hfvucnord.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rektor Lene Yding, tlf. 2118 7305 eller lyp@hfvucnord.dk efter den 3. august.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er tirsdag den 12. august 2025 kl. 12:00.

Ansøgning skal sendes elektronisk via link på vores hjemmeside: https://www.hfvucnord.dk/om-skolen/ledige-stillinger

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex