Er du struktureret, serviceminded og klar til at spille en vigtig rolle i en virksomhed i vækst? Så har vi måske det perfekte job til dig!

Vi søger en engageret og fleksibel kollega, der har lyst til at blive en del af vores team i Vejen - og som motiveres af at få tingene til at glide bag kulisserne.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At søge gravetilladelser hos relevante vejmyndigheder
  • At søge ledningsoplysninger i Ledningsejerregistret (LER)
  • At sikre korrekt registrering og opdatering af data i vores interne systemer
  • At taste fakturagrundlag i interne og eksterne systemer
  • At varetage administrative ad hoc-opgaver, som understøtter teamets daglige drift

Du vil have fast arbejdsplads tre dage om ugen på kontoret i Vejen og to dage på vores kontor i Aarhus - vi stiller firmabil til rådighed, og kørsel til og fra Aarhus indgår i din arbejdstid.

Du får en varieret arbejdsdag, hvor du arbejder tæt sammen med både kolleger på kontoret og kolleger i marken. Du bliver en vigtig brik i at få sagerne håndteret korrekt. Det er derfor vigtigt, at du har overblik og kan holde styr på detaljerne – også når det går stærkt.

Vi forestiller os, at du:

  • Er rutineret bruger af MS-Office pakken
  • Har flair for og lyst til at arbejde med administrative processer og IT-systemer
  • Trives i et tempofyldt miljø med mange bolde i luften
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og kvalitetsbevidst
  • Er en positiv holdspiller med godt humør

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i udvikling
  • En hverdag præget af godt samarbejde, hjælpsomhed og en uformel omgangstone
  • Gode kollegaer og en grundig oplæring i dine opgaver
  • Fast arbejdstid: 37 timer om ugen med mødetid kl. 7.00 mandag til fredag

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning til job@skent.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kørekort:
B Almindelig bil

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex