Konsulent med interesse i udbud og indkøb
Er du stærk i udbud og indkøb, og er du klar til at tage næste skridt i din karriere ved at være med til at præge vores indkøbsfunktion i en tid med stor forandring og en rivende udvikling? Så er denne mulighed noget for dig!
Hos os får du en spændende og udfordrende stilling i en moderne og dynamisk organisation, der er dedikeret til at være Danmarks førende aktør i uddannelser med fokus på grøn omstilling og arbejdet med bæredygtighed. Du vil hurtigt blive en del af Rybners, hvor vi stræber efter at være en uformel og samarbejdsorienteret arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. På dagsorden hos os ligger trivsel og psykologisk tryghed højt
I stillingen er der gode muligheder for faglig udvikling f.eks. kurser igennem IKA, samt sparring med erfaren kollega indenfor offentligt indkøb. Vi tilbyder en stilling med fleksible arbejdsforhold og mulighed for hjemmearbejde, samt en attraktiv fuldt arbejdsgiverbetalt pensionsordning. Som medarbejder hos os, får du adgang til forskellige typer af medarbejderfordele, og fællesskabsarrangementer.
Dine arbejdsopgaver
- Håndtering og gennemførelse af offentlige indkøb i overensstemmelse med udbudsloven og andre relevante regler
- Udarbejdelse af udbudsmateriale, herunder specifikationer, kontraktvilkår og tildelingskriterier - i tæt samarbejde med relevante fagfolk i afdelingerne
- Analyse af markedet og leverandørforhold samt vurdering af potentielle samarbejdspartnere
- Forhandling og indgåelse af aftaler og kontrakter med leverandører
- Sikre compliance med interne procedurer og lovgivning på området
- Løbende opfølgning på indkøbsprocesser og leverancer
- Samarbejde med andre afdelinger for at forstå og opfylde behovene på tværs af organisationen.
Vi forstiller os du besidder en relevant uddannelse, evt. en akademisk baggrund, eller har haft ansættelse i en lignende stilling. Du kunne også være nyuddannet, med erfaring fra f.eks. studiejob. Du har erfaring med indkøb, gerne fra en offentlig institution, kommune eller lignende, hvor du har erhvervet kendskab til udbudslovgivning, herunder EU-regler og nationale indkøbsprocedurer.
Du bestrider evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret, men samtidig at kunne trives i et mindre teamorienteret miljø, samt har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
Om os
Rybners er udvalgt til en af Danmarks 3 klimaerhvervsskoler med særligt fokus på den grønne omstilling inden for energiområdet. I de kommende år vil der derfor blive investeret massivt i fremtidens uddannelser med fokus på bæredygtighed og nye teknologier. Som en del af denne spændende udvikling søger vi en erfaren udbudskonsulent, der kan bidrage til at understøtte vores ambitiøse projekter og sikre effektive indkøbsprocesser i overensstemmelse med lovgivningen.
Organisatorisk vil du blive en del af Campus Services indkøbsafdeling, der varetager skolens overordnede og strategiske indkøb. Campus Service består af bygningsservice, kantinedrift, skolehjem, event samt indkøb. Du vil i stillingen få en bred kontaktflade i organisationen og der lægges derfor vægt på gode samarbejdsevner.
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for Akademikere i staten (Modst. 050-21 af 20. december 2021) eller Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO Det Statslige område (Medst. 029-24 af den 5. juli 2024) med tilhørende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (Medst. 042-229 af 1.august 2022).
Jobbet indeholder en fuldt arbejdsgiverbetalt pensionsordning.
Du vil forud for ansættelse elektronisk blive bedt om at give samtykke til, at vi kan indhente straffeattest samt børneattest.
Søg stillingen
Send din ansøgning og CV ved at klikke på "Søg jobbet" og udfyld skemaet efter den givne anvisning senest 15. august 2025. Vi glæder os til at høre fra dig!
På Rybners vil vi gerne modtage ansøgninger elektronisk via vores rekrutteringssystem, da vi ønsker at sikre den bedst mulige og mest effektive behandling af ansøgningerne, herunder at efterleve persondataforordningens krav.
Når du har sendt din ansøgning, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på at denne e-mail og senere e-mails fra Rybners kan være modtaget i din mappe for "uønsket post".
Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte strategisk indkøber, Per Fogh på tlf. 61226649 eller via e-mail pfmi@rybners.dk eller chef for Campus Service, Jacob Søborg på tlf. 51579096 eller via e-mail js@rybners.dk.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex