Teamkoordinator – Komponentlager 02-07-2025 Vil du tage næste skridt i din karriere – og være med til at gøre en forskel i en virksomhed i vækst? Så har vi en spændende mulighed til dig i en 100% dansk produktionsvirksomhed med stolte traditioner og et stærkt fællesskab!

Som teamkoordinator får du ansvaret for driften af vores pluk- og paklager og har en central rolle i at sikre, at lagerteamet arbejder effektivt og er motiveret – både i det daglige arbejde og på tværs af ugens opgaver.

Om afdelingen

Afdelingens opgaver omfatter:

  • Lagerlægning af egenproducerede dele og finde dele frem til nye produktioner.
  • Genbestilling og opfyldning af lagerbeholdninger.
  • Plukning og pakning af varer.
  • Modtagelse og registrering af leverancer.
Dine ansvarsområder
  • Sikre korrekt lagerlægning og lukning af ordrer i henhold til plan.
  • Håndtere genbestillinger og sikre opfyldning på lager ud fra min./max.-grænser.
  • Klargøre ordrer til den kommende uges produktion inden indeværende uges afslutning.
  • Lede, motivere og koordinere teamet.
  • Følge op på kvalitet og fejlårsager.

Du bliver synlig på gulvet og deltager aktivt i opgaverne – vi søger en hands-on koordinator, der går forrest og skaber engagement gennem både overblik og deltagelse.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring fra lager, logistik, produktion, håndværk eller lignende.
  • Har truckcertifikat.
  • Kan kommunikere forståeligt på engelsk.
  • Gerne har erfaring med ledelse af mindre teams.
  • Har kendskab til ERP-systemer (vi anvender C5).

Du trives i jobbet, hvis du…

  • Går forrest og skaber retning med klar og konstruktiv kommunikation.
  • Har et højt drive og tager ansvar naturligt.
  • Er udadvendt, serviceminded og positiv i din tilgang.
  • Arbejder struktureret og bevarer overblikket – også i travle perioder.
  • Er fleksibel og kan arbejde mod faste deadlines.
  • Har det godt i et fysisk arbejdsmiljø med større komponenter.
Vi tilbyder
  • Et alsidigt og udviklende job med masser af ansvar og indflydelse.
  • 65 dygtige og hjælpsomme kollegaer i et åbent og samarbejdende miljø.
  • En virksomhed i vækst, hvor trivsel og kollegaskab er i højsædet.
  • Aktiv personaleforening og firmabetalte arrangementer – også for familien.
  • Attraktive ansættelsesforhold med bl.a. sundhedsforsikring, pension og vaskeordning.
Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte HR-chef Rikke Helms på tlf. 48 80 41 66. Send dit CV til Rikke på hr@jstas.dk. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette.

Vi laver redskaber til læsse- og gravemaskiner fra 800 kg – 90 tons
Hos Maskinfabrikken JST A/S laver vi skovle og redskaber til entreprenørbranchen og landbruget. Vi er en økonomisk solid virksomhed i vækst, og vi har for nyligt udvidet fabrikken, så vi står med en fuldt udstyret, moderne fabrik. Alle vores produkter bliver lavet på fabrikken i Lem St. Derfor har vi fuld kontrol over kvaliteten og produktionsprocessen. Du bliver en del af holdet med ca. 65 erfarne og kvalitetsbevidste medarbejdere. Vi er jordnære, ærlige og omgængelige – og vi har et godt sammenhold med tid til smil og god værkstedshumor. Vi har overenskomst med Dansk Industri og har et godt samarbejde med Dansk Metal og 3F.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex