Personlig assistent søges til psykologunderstøttelse.



Om stillingen:

Besættelse af stillingen ønskes hurtigst muligt og foreløbigt til 31. dec. 2025 med forventning om, at stillingen gøres permanent. Stillingen er 10-12 timer pr. uge i gennemsnit.

Opgaverne vil primært kunne løses online. Der kan være situationer, hvor fremmøde aftales, fx ved introduktion for at få skabt en god relation.



Opgaven:

Som personlig assistent skal du understøtte en psykolog i PPR Odder Kommune, som for et år siden er diagnosticeret med ADHD. Hun har 14 års erfaring og du vil være i tæt samarbejde med hende i din opgaveløsning.

Din primære opgave er at muliggøre, at hun anvender sine styrker og derved optimerer sin effektivitet og trivsel gennem fokus på sine kerneopgaver. Det betyder, at du proaktivt har ansvar for løbende at skabe og fastholde systematik, planlægning og opfølgning på hendes opgaver. Du har ikke psykologfagligt ansvar.

En mindre del af arbejdstiden er fastlagt, hvor tjek-ind tirsdag, torsdag og fredag vil være hensigtsmæssigt. Ellers vil antal af og placeringen af timer efter aftale være skiftende fra uge til uge, på sigt evt. mere fastlagt. Der er behov for gensidig fleksibilitet og i nogle perioder vil der være større behov end andre. Dog ligger opgaverne primært i tidsrummet 8-17.

Tonen i jeres kommunikation er åben, ligefrem og ordentlig – hvor I arbejder med fast tjek-ind og feedback. I tilstræber begge at kommunikere forbedringspotentiale i samarbejdet løbende. Stillingen som personlig assistent er under stadig udvikling og I skal sammen lære, hvad der fungerer godt og hvordan, samt implementere justeringer løbende. Der vil være onboarding som støtte i opstartsperioden.



Hvem er kandidat til stillingen:

Der søges en værdifuld allieret og ligeværdig personlig assistent, som er pålidelig, selvstændig og systematisk. Du arbejder aktivt undersøgende med, hvordan du hjælper bedst muligt og med at opsøge relevante opgaver samt viden hos psykologen. Du skal turde udfordre og stille spørgsmål, så planer bliver justeret eller fastholdt.

Det forventes, at det er vigtigt for dig, at der er styr på tingene og hvis ikke, at du gør noget aktivt og vedholdende ved det. Du trives, når du kan hjælpe med at få ting til at ske.

Det er en nødvendighed, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, har erfaring med selvledelse samt gode it-kompetencer herunder solid erfaring med Office-pakken og gerne erfaring med eller lyst til at udvikle dig indenfor brugen af AI.

Det er en fordel, at du har erfaring med lignende opgaver, som fx. SPS-vejleder, ligesom det er ønskværdigt, at du har erfaring med administration i en politisk styret organisation. Kendskab til eller interesse for neurodiversitet og metoder til understøttelse af ADHD-udfordringer er også en fordel.

Personlige egenskaber som engagement, overblik, empati, drive, vedholdenhed og evne til at indgå i et ligeværdigt samarbejde er afgørende. Det er forventeligt, at opgaverne skifter karakter med tiden og at vi sammen kan navigere i og justere derefter.

Du vil arbejde under tavshedspligt, da der håndteres følsomme oplysninger.



Konkrete arbejdsopgaver kan fx være:

- Kalenderstyring, booking af møder og undersøgelses-/behandlingsforløb og justering ved behov.

- Fastholdelse af struktur for prioritering af opgaver og løsning af disse ift. deadlines.

- Opbygning af rutiner og monitorering af disse.

- Optimering af brug af teknologi og digitale tjenester.

- Hjælp til overblik, orientere sig i de forskellige indgange til information, der knytter sig til psykologstillingen (fx digitale platforme, arbejdspladsens skemaer, ferie- og flextidsregnskab).

- Praktiske ting, oprydning (eller hjælpe til at få det rammesat).

- Igangsætning, vedligeholdelse og afrunding ved udfordrende opgaver.

- Facilitering af metoder og redskaber, der understøtter ADHD-udfordringer.



Hvad tilbyder vi til gengæld:

Udover løn, vil du få et meningsfuldt arbejde med en engageret, indfølende og reflekteret samarbejdspartner. Du vil arbejde med en psykolog, som til daglig navigerer i et felt, hvor etiske og analytiske overvejelser går hånd i hånd med høje følelsesmæssige krav og omstillingsparathed. Du vil få indblik i samarbejdet på et område med politisk bevågenhed og høj kompleksitet.



Om arbejdspladsen:

Børn, Unge & Familie hører under en fælles chef. Fokus er på tidlig indsats, og der arbejdes på en høj grad af koordinering mellem de forskellige faggruppers indsats. Børn, Unge & Familie består af Børnerådgivningen, Ungerådgivningen, Forebyggelse og Indsatser, Tværgående udvikling, drift og SSP-samarbejde, Sundhedsplejen, Tandplejen og PPR. PPR har kontor på Vitavej 57 i Odder.

I PPR er der 4 talehørekonsulenter og 9 psykologer, der sammen med Børn, Unge & Familie skal være med til at udvikle og understøtte inklusionsmiljøer, herunder mellemformer, i dagtilbud og på skoler.



Hvordan søger du:

Hvis du er interesseret i stillingen og har nogen spørgsmål så kan du kontakte Rekrutteringskonsulent Carina Enggård, TwistAcademics på mail carina@twistacademics.dk.

Vi søger en kvalificeret kandidat til at starte snarest muligt. Vi gennemgår ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, så snart vi har fundet det rette match. Tøv derfor ikke med at sende din ansøgning og dit CV, hvis du har mod på stillingen.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex