Kontorassistent søges – 10-28 timer om ugen
Er du skarp til tal og trives med struktur og variation i hverdagen?
Hos Maimburg Servicecenter søger vi en dygtig og selvstændig kontorassistent til en deltidsstilling på 10-28 timer om ugen. Opgaverne spænder over fakturering, lønforberedelse og lettere regnskabs- og kontoropgaver.
Dine primære opgaver vil være:
-
Fakturering af værkstedsydelser og reservedele
-
Forberedelse af løngrundlag og lønadministration
-
Lettere regnskabsopgaver og opfølgning
-
Diverse administrative opgaver som posthåndtering, e-mails og arkivering
Vi forestiller os, at du:
-
Har erfaring fra en lignende stilling
-
Er vant til at arbejde i IT-systemer – vi bruger bl.a. Uniconta og et tidsregistreringssystem
-
Arbejder struktureret og selvstændigt
-
Har en positiv tilgang og kan trives i en hverdag med både kontor og værksted under samme tag
Vi tilbyder:
-
En fleksibel deltidsstilling med mulighed for at tilpasse arbejdstiden efter behov
-
Et uformelt og godt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer
-
En hverdag, hvor du gør en konkret forskel
Tiltrædelse: Snarest muligt – men vi venter gerne på den rette.
Arbejdssted: Maimburg Servicecenter, Taulov
Spørgsmål? Kontakt Britta Kristensen på tlf. 40 26 72 28.
Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til bsk@maimburg.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex