Vi er et udlejningsfirma med bl.a. serviceudlejning til fester og events – og vi søger en alsidig kontorassistent, der både kan håndtere kundekontakt og hjælpe med de praktiske opgaver bag kulisserne.

Vi har brug for dig, der kan:

  • Håndtere opvask med industrimaskine
  • Tælle og sortere service, glas og porcelæn
  • Hjælpe til med rengøring og andet forefaldende arbejde
  • Tage imod ordre og tale med kunder
  • Lave enkle opslag til sociale medier

Du er:

  • Ikke bange for at tage fat og har øje for detaljer
  • Struktureret og serviceminded
  • Gerne vant til kontorarbejde og kundeservice
  • Nysgerrig på SoMe og kan hjælpe med at holde os synlige online

Stillingen er alsidig – og du bliver en vigtig del af vores lille team!

25 timer pr uge med mulighed for flere timer.

Send en kort ansøgning til ke@teltservice.dk – vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex