Søger serviceorienterede medarbejdere, der kan håndtere forsendelse og lagerarbejde sammen! / Cleanstep ApS

Du bliver en del af en virksomhed, der sælger rengørings- og hygiejneartikler til industri og engros, reservedele og udstyr til rengøringsmaskiner, robotter osv. i vores nyligt flyttede driftscenter. Da stillingen indebærer praktisk og organiseret lagerarbejde, vil du få en varieret arbejdsdag fuld af spændende opgaver.

Vores arbejdsplads ligger i Slagelse.

Hvis dette er noget for dig, så send din ansøgning og CV til denne e-mailadresse. info@cleanstep.dk

Arbejdsopgaver

Koordineret arbejde med lagermedarbejdere om forsendelse og reservedele Behandling af ordrer og klargøring af varer til afsendelse Procedurer for modtagelse og registrering af varer på lageret Organisering og optælling af lagerbeholdning Tilvejebringelse af et organiseret og struktureret arbejdsmiljø


- Faglige kvalifikationer

. Erfaring med lagerarbejde og kundeservice er en fordel Kendskab til reservedele eller teknisk udstyr er en fordel, men ikke et krav.
. Evne til at arbejde med IT-systemer til registrering af varer og til at bruge Enterprise ERP og forskellige kontorprogrammer.


- Personlige kompetencer

. Serviceorienteret og hjælpsom
. Struktureret og detaljeorienteret
. Evne til at arbejde selvstændigt og tage initiativ Konsekvent og ansvarlig

Arbejdstid Daghold

Søg stillingen nu:
Lyder stillingen som noget for dig, bedes du sende CV/ansøgning til info@cleanstep.dk – vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex