Vil du arbejde med økonomi og regnskab, og drømmer om en spændende elevplads med masser af læring, ansvar og udviklingsmuligheder? Så er det måske dig, vi leder efter

Hvad kan vi tilbyde?
  • En spændende og alsidig 2-årig erhvervsuddannelse indenfor økonomi
  • Selvstændige opgaver og ansvar der følger din faglige udvikling
  • Engagerede og fagligt dygtige kollegaer, der vil sikre en god oplæring
  • En afdeling med høj faglighed og samarbejde
  • Plads til læring, masser af spørgsmål og udvikling
  • Nærværende ledelse og et godt arbejdsmiljø
Hvilke opgaver vil du bl.a. få?
  • Økonomistyring og driftsopgaver for vores decentrale enheder bl.a. plejecentre og hjemmepleje
  • Betaling/bogføring af fakturaer, omposteringer og udlæg
  • Bankafstemning
  • Opfølgning på løn, refusioner, sygefravær
  • Budgettering og økonomiopfølgning
  • Budgetmøder med ledere og den centrale økonomiafdeling
  • Diverse ad hoc økonomiopgaver
Hvad ønsker vi af dig?
  • Du har flair og interesse for tal, økonomi og regnskab
  • Du har gode it-kompetencer og kendskab til Office-pakken, særligt Excel
  • Du er nysgerrig, engageret og har lyst at lære
  • Du har gå-på-mod og giver ikke op
  • Du tager ansvar for både egne og teamets opgaver
  • Du har et digitalt mindset
  • Du trives i et fællesskab og bidrager til det gode arbejdsmiljø

Er ovenstående lige dig og har du bestået EUX, HHX eller tilsvarende uddannelse, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt – ikke den sædvanlige, men fortæl os hvorfor økonomi er interessant og hvorfor du ønsker netop det speciale, som dit fremtidige arbejdsområde

Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som vedlægges din ansøgning

For den rette vil der være gode jobmuligheder efter endt uddannelse

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Helle Andreassen tlf. 24 91 21 72

Ansøgningsfrist den 17. august 2025.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26. august 2025

Tiltrædelse senest 1. oktober 2025

Dit arbejdssted er indtil videre Sangstrupvej 32 i Voldby, Grenaa

Norddjurs Kommune har besluttet at samle sine administrative arbejdspladser tre steder i Kommunen i hhv. Grenaa, Glesborg og Allingåbro. Det betyder den administrative bygning i Voldby nedlukkes i løbet af 2026 og at medarbejderne får tjenestested på én af disse adresser. Dette besluttes i løbet af 2025.

Om Administration og Udvikling

Administration og Udvikling er en tværgående stabsfunktion for Sundheds- og Omsorgsområdet i Norddjurs Kommune og består af ca. 30 medarbejdere samt elever og praktikanter, som alle er samlet på adressen Sangstrupvej 32, Voldby.

Enheden varetager en bred vifte af opgaver på tværs af Sundheds- og Omsorgsområdet f.eks. klassiske administrative opgaver (økonomi, personale- og elevadministration), specialistfunktioner, kvalitet- og patientsikkerhed, opsætning og vedligeholdelse af omsorgssystem, ledelsesunderstøttende opgaver såsom analyser, konsulentopgaver, beredskab, projektledelse, digitalisering, sundhedsfaglig it- og systemunderstøttelse, samt koordinering af uddannelsesforløb inden for det sundhedsfaglige professionsbachelorområde og elevområdet

Administration og Udvikling består af fem teams med forskellige fagligheder og uddannelsesmæssig baggrund

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex