Vi søger en problemknuser med et godt overblik, der finder glæde i at støtte CBS’ godt 21.000 studerende og 2000 medarbejdere med deres IT-problemer.

I løbet af din elevperiode vil du få kendskab til endpoint management (Windows/Mac), netværksprintere, softwareløsninger, netværksopsætning samt daglig support af de omkring 300 forskellige systemer, som CBS har i deres systemportefølje. Du kommer til at møde CBS’ brugere både ansigt til ansigt i skranker og på kontorer på forskellige lokationer samt over telefonen og skriftligt via vores sagssystem. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikationsegenskaber og er i stand til at supportere vores brugere via de forskellige kanaler.

Vi arbejder i IT-supporten med fejlfinding, dokumentation og kommunikation, og for os handler det om at finde den gode løsning, som sikrer stabil drift og gør, at medarbejdere og studerende på CBS har en problemfri arbejdsdag. Det vigtigt for os, at du er med på at dele viden på tværs med alle kollegaer i IT-afdelingen, og bidrage til at skrive dokumentation ind i vores knowledgebase.

Eksempler på dine opgaver kan være:
  • Ad-hoc IT-support i vores fysiske skranker (”Campus Desks”)
  • Udarbejdelse af dokumentation, guides og vidensdeling
  • Almindelige tekniske opgaver inden for AV i vores undervisningslokaler og mødelokaler
  • Troubleshooting af sager blandt andet indenfor AD, O365, VDI, Windows, Mac, Print, Filshares, DNS, telefoni og netværk
  • Deltage engageret i at yde en god service overfor vores brugere
  • Installation og re-installation af klienter til medarbejdere på CBS

Du kan svare ja til følgende:
  • Du skal have bestået grundforløbet på Data- og Kommunikationsuddannelsen eller tilsvarende, men der er mulighed for også at få grundforløbet under uddannelsen
  • Du har let ved at sætte dig ind i nyt udstyr og nye systemer
  • Du taler engelsk og dansk
  • Du er mødestabil
  • Du tager ansvar for den gode oplevelse
  • Du er imødekommende og service-minded
  • Du vil gerne ud på campus og møde kollegaer og brugere
  • Du arbejder struktureret og har ordenssans

Hvem er vi?

I vores team i IT-supporten trives vi med at løse problemer, og leverer god service overfor vores brugere. Vi er en stor flok på 20 faste medarbejdere og ca. 25 studentermedhjælpere. Vi er mange, og det er vigtigt for os, at brugerne ser os som én samlet support, uanset om de taler med Allan, Julie eller Ali. Du kommer til at sidde i et åbent kontorlandskab på vores campus på Solbjerg Plads og Dalgas Have, da det for os er vigtigt med god sparring og muligheden for let at kunne tale med hinanden.

I IT-supporten er god service og samarbejde i højsædet, og vi bidrager alle i fællesskab til at sikre at vi er mere end et telefonnummer og en serviceportal. Vi er fordelt på to lokationer på Frederiksberg, men har aktiviteter i alle CBS’ bygninger der ligger spredt ud over Frederiksberg.

Foruden IT-Supporten består IT-afdelingen af enhederne Systemintegration, Drift, Arkitektur og Projekt med i alt 80 fastansatte medarbejdere. Vi vægter samarbejdet på tværs meget højt og ser det som vores fornemste opgave sammen at levere de rette IT-services til CBS.

Vi tilbyder:
  • Fokus på at give dig en god start og oplæring samt løbende sparring, så du er bedst muligt rustet til at løse dine opgaver
  • En varieret hverdag, hvor du skal tænke kreativt og løsningsorienteret
  • Muligheden for at fordybe dig i svære opgaver, der udvikler dine IT-evner
  • Et alsidigt miljø, der aldrig står stille, og som udvikler din evne til at tænke ”på tværs”
  • En uformel omgangsform

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Support chef Erik Jensen, erj.it@cbs.dk, +45 4185 2501.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen mellem Finansministeriet og Dansk Metal. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Stillingen er til besættelse 1. september 2025.

Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling og i løbet af uddannelsestiden vil der indgå skoleophold på TEC.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 26. juni 2025. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 27 og 28.

Din ansøgning

Du søger stillingen online ved at åbne linket ”søg online”, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex