Administrativ AC-fuldmægtig til politisk betjening, koordination og bæredygtig udvikling
Vi søger en skarp og struktureret AC-fuldmægtig, der trives i krydsfeltet mellem politik, administration og udvikling. I en hverdag, hvor dagsordener og beslutninger former fremtidens bæredygtige kommune, får du en nøglerolle i at sikre høj kvalitet i det politiske beslutningsgrundlag og smidig koordinering på tværs af forvaltningen.
Hos os får du både ansvar og indflydelse – og en hverdag med mening, fagligt fællesskab og plads til smil.
Dine opgaver
Stillingen indebærer klassisk politisk-administrativ opgaveløsning på afdelingsniveau og for chefgruppen, tværgående koordineringsopgaver samt deltagelse i opgaveløsninger på erhvervs- og bosætningsområdet.
Vi har brug for dig til at…
- Udarbejde dagsordener, notater og beslutningsoplæg til direktør, chefgruppe og politiske udvalg
- Koordinere og drive tværgående opgaver som f.eks. studieture, beredskabsplaner, temamøder og fællesarrangementer
- Administrere puljer og sikre dokumentation og fremdrift
- Understøtte bosætningsinitiativer – f.eks. velkomstmøder, "busser hjem til jul", Klub 78XX m.m.
- Varetage ad hoc-opgaver, mødeplanlægning og praktisk koordinering
Hvem er vi?
Du bliver en del af sekretariatet i Teknik, Miljø & Udvikling, hvor vi arbejder vi med alt indenfor økonomi, support og udvikling, så forvaltningen kan lykkes med at understøtte en bæredygtig drift og udvikling i kommunen. Vi er en afdeling med høj faglighed, god energi og en uhøjtidelig omgangstone. Vi har det godt med hinanden og her er plads til grin og faglig sparring. Udover kollegerne i afdelingen vil du være i berøring med afdelingschefen, chefgruppen og forvaltningsdirektøren.
Den kollega vi ønsker os
Vi lægger stor vægt på at du er i stand til at arbejde selvstændigt og struktureret, drive opgaver fra start til slut samt prioritere opgaver i en dynamisk hverdag, hvor deadlines kan ændres med kort varsel.
Derudover forestiller vi os, at du
- Har en relevant videregående uddannelse (f.eks. cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.soc. eller lignende)
- Har erfaring med politisk og/eller ledelsesmæssig betjening
- Kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
- Har blik for både detaljer og helheder – og en struktureret tilgang til dine opgaver
- Kan formidle komplekse problemstillinger kort og klart – både skriftligt og mundtligt
- Kan planlægge og afvikle events og processer selvstændigt
- Trives i samarbejdet med andre og har let ved at opbygge relationer
Noget for dig?
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV til os senest den 3. august 2025.
Samtalerne forventes afholdt den 15. august 2025.
Hvis du er blevet mere nysgerrig og har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Maibrit Lykkegaard på telefon 61 24 69 41 eller afdelingschef Ann Ammitzbo på telefon 23 24 35 84.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex