Hos VMS Group A/S er vi specialister i vedligehold og reparation af skibsmotorer, og her går bølgerne højt – både ude på havet og vækstkurven. Vores forretning er i en rivende udvikling, og vi har travlt, men ikke så travlt, at vi glemmer det vigtigste: menneskene bag. Derfor søger vi netop nu en engageret, selvstændig og samtidig en samarbejdsorienteret kollega til vores økonomiafdeling.

Så har du erfaring med bogholderi og lyst til at komme med på en vækstrejse hos en ambitiøs, men jordnær virksomhed, hvor samarbejde, faglighed og fællesskab går hånd i hånd? Så læs lige med her!

Dine arbejdsopgaver:

  • Daglig bogføring og økonomihåndtering i NAV
  • Håndtering af rejseafregninger
  • Debitorstyring, herunder bogføring af indbetalinger
  • Kreditorstyring, herunder betalinger
  • Afstemning af balancen (Bl.a. lønkonti, anlægsaktiver, bank, moms mfl.)
  • Indberetning til myndigheder (moms, intrastat, Danmarks Statistik mfl.)
  • Løbende ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen

Vi forestiller os, at du:

  • Har solid erfaring med bogholderi og økonomi – gerne +5 år
  • Er faglig stærk og har en relevant økonomisk uddannelse
  • Er vant til at arbejde i Microsoft Dynamics NAV og evt. delmodulerne Document Capture og Jobmanager.
  • Er en kyndig bruger af excel
  • Har en bred indsigt i opgaverne i et bogholderi

Som person karakteriseres du ved, at du:

  • Er loyal, positiv og har en god portion humor.
  • Er løsningsorienteret, når opgaven driller lidt.
  • Trives med ansvar og arbejder selvstændigt – men også som en del af et team
  • Har et højt drive og energiniveau.
  • Har en god, tydelig og ærlig kommunikation.
  • Er detaljeorienteret, systematisk, struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Er pålidelig og ser en udfordring i at medvirke positivt til virksomhedens fortsatte udvikling.
  • Har en positiv tilgang og bidrager til den gode stemning

Hvad får du?

  • En fast stilling i en spændende virksomhed med globale ambitioner.
  • Et professionelt, støttende og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø med et fladt hierarki og en uformel omgangstone.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En grundig og støttende onboardingproces – hvor kolleger og din nærmeste leder faktisk glæder sig til at hjælpe dig på vej.
  • Gode løn- og ansættelsesforhold, som forhandles individuelt efter kvalifikationer.

At blive en del af VMS Group indebærer at blive en del af en virksomhed, hvor vi stræber efter at passe godt på vores medarbejdere. Vi værner om hver enkelt medarbejder og har fokus på en god balance mellem arbejde og fritid, fordi vi ønsker at sikre et sundt, positivt og motiverende arbejdsmiljø. Ydermere værdsætter vi innovation, teamwork og professionel udvikling.

Vi tilbyder dig:

  • En hverdag med dygtige og hjælpsomme kollegaer
  • Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til grin
  • Indflydelse på dine opgaver og din arbejdsdag
  • Attraktive løn- og ansættelsesvilkår baseret på dine kvalifikationer.

Er du klar til næste skridt i din karriere?

… så send os din ansøgning hurtigst muligt via linket. Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores CFO, Bitten Kanstrup Anthonisen, på +45 2893 6023. Du kan i øvrigt læse mere om VMS Group på www.vms.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede medarbejdere til at søge stillingen, uanset kultur, køn, alder, seksualitet eller religiøs overbevisning.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex