Økonomi- og administrationsassistent søges

Er du en skarp og erfaren økonomi assistent med sans for detaljer? Så er det måske dig, vi søger til en central rolle i vores administration og bogholderi.

Hos Faaborg Bil-Center bliver du en vigtig del af organisationen, hvor du arbejder tæt sammen med regnskabschefen og løser hverdagens opgaver. Vi tilbyder en alsidig stilling i en dynamisk virksomhed med en uformel og god tone.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

· Lønadministration 14-dags- og månedsløn

· Registrering og fakturering af biler

· Debitor- og kreditorbogholderi

· Bogføring og bilagsbehandling

· Generelle økonomi- og administrationsopgaver

· Telefonpasning

· Ad hoc-opgaver

Om dig:

· Er rutineret bruger af IT og har flair for systemer – gerne med erfaring i

Microsoft Office

· Har relevant erfaring med bogholderi og økonomiopgaver

· Måske kendskab til bilbranchen – det er et plus, men ikke et krav

· Er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket – også når der er travlt

· Arbejder selvstændigt og har høj faglig standard

· Er proaktiv og handlekraftig, når du møder udfordringer

· Trives i et mindre team og bidrager positivt til samarbejdet med godt humør

og gåpåmod

· Er mødestabil, læringsvillig og klar til at lære nyt

Om os:

Faaborg Bil-Center er en familieejet virksomhed og en af Faaborg-Midtfyn Kommunes største bilvirksomheder med 24 ansatte. Vi har eksisteret siden 1978 og er autoriseret forhandler og værksted for både Opel og Suzuki. Derudover driver vi FBC-Leasing, som leverer biler på tværs af mærker og modeller. Vi er et 360 graders bilhus, hvilket betyder, at vi håndterer ALT med og omkring biler, uanset om det er salg, service, tilbehør eller skader – så løser vi det for vores kunder.

Vi er en arbejdsplads, hvor faglighed og fællesskab går hånd i hånd, og hvor vi hver dag arbejder for at give vores kunder den bedste oplevelse. Vores årlige omsætning ligger på mellem 30-40 millioner kr. Vi har korte beslutningsveje, og der er ikke langt fra tanke til handling.

Praktisk information:

· Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt, men vi tilbyder fleksibilitet og kan tilpasse

timetallet til f.eks. 32 timer, hvis det ønskes.

· Tiltrædelse: Hurtigst muligt – samtaler afholdes løbende.

· Sundhedssikring og ordnede forhold med overenskomst.

· Spørgsmål? Kontakt Jeanette Engelbreth, indehaver og regnskabschef, på tlf. 21 79 80 85 eller

je@faaborg-bilcenter.dk

Sådan søger du:

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til job@faaborg-bilcenter.dk – vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex