Økonomiassistent søges
Vi søger en økonomiassistent til vores økonomiafdeling bestående af vores økonomichef, en bogholderiassistent og en økonomiassistent.
Vi forventer først og fremmest samarbejde, loyalitet samt teamånd. Som økonomiassistent hos os refererer du direkte til virksomhedens HR samt økonomichef. Du er velfunderet i forskellige økonomisystemer samt office-pakken og kan have mange bolde i luften. Det er en fordel at være controller.
Du bliver en del af vores erfarne team, hvor du arbejder selvstændigt samt i samarbejde.
Dine arbejds- samt ansvarsopgaver vil primært være
· bogføring af leverandørbilag. Størsteparten kører elektronisk
· betalingskørsel af leverandørfakturaer
· udarbejdelse af salgsfakturaer
· kvalitetssikring samt gennemgang af fakturagodkendelser etc.
· udarbejdelse af løngrundlag for montører
· udarbejdelse af løn til timelønnede samt funktionærer
· afstemning af kreditorer/debitorer
· intern opfølgning; evt. rykkere
· telefonbetjening
· ad-hoc-opgaver
Endvidere skal du kunne navigere i et tæt samarbejde med salgs-, montage- og tegnestueafdelingen samt produktionen.
Vi tilbyder dig en udfordrende hverdag med selvstændigt ansvar i vores veletablerede virksomhed.
For yderligere informationer henvend dig til Henrik Hansen pr. mail, brev eller telefon jf. hjemmesiden.
Løn efter kvalifikationer.
Opstart: Hurtigst muligt.
Mulighed for nedsat tid.
Sådan ansøger du
Send din ansøgning direkte til Mai-Britt Wentzel på mail mbw@gandrupelement.dk
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex