Strukturstærk og samarbejdsorienteret – bliv vores nye implementerings- og projektkoordinator i Center for Fælles Beslutnings...
Vi søger et talent, som er dygtig til at holde overblik over flere projekter og indsatser på én gang. Du formår at løse mange forskelligartede opgaver på højt niveau. Du er en holdspiller og trives med primært at arbejde bag scenen til fordel for både fagprofessionelle, patienter og pårørende? Har du mod på at understøtte vores implementeringskonsulenter, undervisere og projekt- og forskningsmedarbejdere? Og kunne du tænke dig at bruge dit talent til at være vores nye implementerings- og projektkoordinator i den fælles opgave vi har med at forske i og implementere fælles beslutningstagning? Så tøv endelig ikke med at læse videre.
Du ansættes i Center for Fælles Beslutningstagning (CFFB), der har til huse på Vejle Sygehus. Stillingen er begrænset til 30. september 2026, men med mulighed for forlængelse.
Vi har et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor vi lægger vægt på en god omgangstone, faglig sparring, ordentlighed og kvalitet i opgavevaretagelsen. Vi arbejder både lokalt på Sygehus Lillebælt, regionalt, nationalt og sågar internationalt. Du skal være indstillet på at deltage i aktiviteter i hele landet.
Arbejdsfeltet
Opgaverne bliver mange og forskelligartede og skal alle udføres på højt niveau i tæt samarbejde med dine kolleger i Center for Fælles Beslutningstagning. Du vil indgå i implementeringsteamet i CFFB, men vil også understøtte forsknings- og projektteamet. Du vil i starten være en væsentlig medspiller bag scenen, idet du understøtter dine kollegaer med en lang række af administrative og praktiske opgaver. På sigt vil det være muligt at komme med dine kollegaer som 2. person på undervisnings- og implementeringsaktiviteter.
Opgaverne vil blandt andet omfatte:
- Eventplanlægning i forbindelse med temaworkshop, netværksmøder, hvad-er-vigtigt-for-dig dagen o.l. herunder bestille forplejning, booke lokaler, sende invitationer mv.
- Udarbejdelse og klargøring af kommunikations- og undervisningsmateriale fx præsentationer, posters og flyers samt pakke vores faciliteringskufferter og sikre at materialerummet er fyldt
- Mødeplanlægning, herunder udarbejde og udsende dagsordner og skrive referater
- Understøtte undervisere med at planlægge kursusaktivitet, herunder oprettelse af kurser i Plan2Learn
- Udarbejdelse af fakturaer og andre mindre økonomiopgaver, registreringsopgaver og rejsebookinger
- Udarbejdelse af lokalt nyhedsbrev, herunder planlægge indhold og koordinere med konsulenter og undervisere
- Vedligeholdelse af centerets intranetside i samarbejde med centerets implementeringsmedarbejdere
- Opgaver i forbindelse med vores hjemmeside og andet kommunikationsarbejde
- Udarbejde projektinformationer, anmeldelser samt andet forefaldende skrivearbejde
- Transskriberinger af kvalitative interviews eller andre forskningsmæssige opgaver
- Diverse ad hoc opgaver
- Der kan være mange veje til jobbet som implementerings- og projektkoordinator. Kan du nikke genkendende til nedenstående, er du godt på vej.
- Du er serviceminded, da du vil komme til at understøtte dine kollegaer med administrative opgaver
- Du kan arbejde selvstændigt og tage ejerskab for dine opgaver
- Du er holdspiller og dygtig til at samarbejde med flere forskellige interessenter
- Du trives med at løse opgaver, som lander uventet på dit bord, og er god til at overholde deadlines og få tingene løst
- Vi ser gerne at du har en uddannelse på mindst bachelorniveau, men med de rette personlige og faglige kompetencer, kan du også komme i betragtning med fx en serviceøkonomuddannelse eller tilsvarende
- Ander kvalifikationer, der kan være en fordel, men ikke er krav, kan være:
- Flair for grafisk og skriftlig kommunikation
- Erfaring med eventplanlægning
- Kendskab til det danske sundhedsvæsen, fælles beslutningstagning eller beslutningsstøtteværktøjer
- Kendskab til projekt- og/eller procesplanlægning
- Erfaring med forskningsunderstøttelse fx som videnskabelig assistent eller studentermedhjælper i en forskningsenhed
- Har flair for at systematisere sundhedsdata og kendskab til IT-systemerne i det regionale sundhedsvæsen
Nøgleinformationer om afdelingen
Center for Fælles Beslutningstagning arbejder med en praktisk tilgang til fælles beslutningstagning, og vores opgave er at forske i og implementere fælles beslutningstagning.
I hjertet af centeret på Vejle Sygehus er vi 21 medarbejdere, som alle arbejder med fælles beslutningstagning i relation til forskning og implementering, der er tæt forbundet. Vi har samarbejdspartnere nationalt og internationalt.
For mere information se www.cffb.dk
Ansøgningsfrist, tiltrædelse og samtaler
Ansøgningsfrist d. 22. juni 2025 med tiltrædelse 1. september 2025 eller efter aftale. Vi afholder ansættelsessamtaler mandag d. 7. juli. Inden en eventuel samtale, får du tilsendt en case, som samtalen tager udgangspunkt i.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed.
Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte funktionsleder for implementeringsteamet i Center for Fælles Beslutningstagning Stine Berg på tlf.: 30 46 25 65.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex