Serviceminded og struktureret receptionist til spændende arbejdsplads
Castberggård søger en smilende og serviceminded kollega til en vigtig blækspruttefunktion. Du kan se frem til en varieret og spændende hverdag, som vil veksle mellem en udadvendt rolle i receptionen og en mere tilbagetrukket rolle i økonomiafdelingen.
Castberggård rummer både en højskole, en jobafdeling, et STU-tilbud, et bosted og et konferencecenter. Vores tilbud er primært målrettet mennesker, som er døve eller har nedsat hørelse. Af samme grund er tegnsprog og høretekniske hjælpemidler en naturlig del af hverdagen for både medarbejdere, kursister og elever.
Det er derfor en stor fordel, hvis du kan tegnsprog, så du kan kommunikere med både gæster og kolleger. Alternativt skal du være forberedt på et intensivt tegnsprogskursus fra starten af din ansættelse.
Eksempler på arbejdsopgaver:
- Besvare henvendelser pr. telefon, mail eller ved fysisk fremmøde i receptionen
- Klargøring til møder, konferencer og større arrangementer
- Administrering af vores tilmeldingssystem
- Booking af lokaler og kurser
- Opgaver i økonomiafdelingen, fx fakturering og bogføring
- Plus alle de forskellige ad hoc-opgaver, der dukker op i hverdagen på Castberggård
Vi forventer, at du:
- Er serviceminded, fleksibel og struktureret
- Har erfaring indenfor kontorarbejde, kundeservice eller lignende
- Er frisk på at indgå i husets hverdag og være bindeled mellem de forskellige afdelinger
- Kan se dig selv i en hverdag, der både indebærer udadvendte receptionistopgaver og fokuseret opgaveløsning på kontoret.
- Trives i en selvstændig hverdag, hvor du også er vil være en del af forskellige mindre teams.
Vi tilbyder:
- En helt særlig arbejdsplads, hvor alle medarbejdere er en vigtig del af helheden.
- Et fladt hierarki, hvor der ikke er langt fra ord til handling.
- En arbejdsplads i naturskønne omgivelser
- Et højskolemiljø med fælles formiddagspause, frokostordning og sociale arrangementer
Arbejdstid: 37 timer. Løn efter kvalifikationer
Ansøgning: Pr. mail til admin@cbg.dk
Ansøgningsfrist: Torsdag den 19. juni 2025
Ansættelsessamtaler: Mandag den 23. og tirsdag den 24. juni
Start: 1. august 2025 eller snarest derefter
Vil du vide mere? Kontakt økonomi- og administrationschef Mette Herløv Jepsen på mail: mhj@cbg.dk eller mobil: 24 82 85 41
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex