Activation Specialist med fokus på Events søges til RelationMedia A/S
Er du klar til dit næste job hos RelationMedia, hvor du vil få muligheden for at samarbejde med for nogle af Danmarks største detail brands, og har du erfaring viden indenfor FMCG / detail branchen, som du kan omsætte i sparring for vores kunder? Har du stærke kompetencer indenfor event afvikling samt kommunikation, hvor du samtidig motiveres af at skabe spændende og involverende forbruger oplevelser? Kan du jonglere flere opgaver samtidigt og holde hovedet koldt i travle øjeblikke? Så er du måske den nøglespiller, vi søger i vores team hos RelationMedia med opstart den 1. juli 2025 eller hurtigst muligt efter aftale.
Som Activation Specialist vil du stå med ansvaret for afvikling af events i og uden for butik. Du vil spille en central rolle i, at vi lykkedes med eksekveringen af events fra den første idé til den afsluttende evaluering. Sagt med andre ord, vil du være ansvarlig for alle aspekter af events og aktiveringer herunder også administrative opgaver som godkendelse af timer for freelance personale, fakturering og budgetter. Du vil derudover have ansvar for kvalitetssikring og opfølgning på projekter
Vi tilbyder en spændende rolle i en kreativ og dynamisk virksomhed, hvor du vil få mulighed for at udvikle dig og bygge værdifulde relationer på tværs af organisationen samt i detailbranchen. Du vil være en vigtig del af vores hus, der sammen arbejder for at skabe enestående kundeoplevelser i og uden for butikkerne.
Dine opgaver vil inkludere:
· Udvikling af idéer - events i og udenfor butik
· Koordinering, håndtering af planlægning af events i og udenfor butik
· Kunde dialoger – Fra planlægning og opfølgning på events i og udenfor butik
· Tværorganisatoriske opgaver, herunder at bidrage udvikling af arbejdsprocesser omkring event afvikling samt at vi som virksomhed formår at gennemføre aktiviteter og events gnidningsfrit
· Administrative opgaver, herunder timer for freelance personale, fakturering og budgetter
· Tæt samarbejde og dialog med HR/booking
· Du er indstillet på, at der kan forekomme aften- og weekendarbejde ved særlige arrangementer
For at trives i denne rolle, skal du have følgende kvalifikationer:
· Udviser initiativ og tager ansvar for at sikre fremdrift og resultater
· Planlægger effektivt og sikrer, at intet falder mellem stolene, selv i travle perioder.
· Kommerciel forståelse - opbygge gode relationer med kunder, leverandører og samarbejdspartnere
· Har blik for, hvordan events understøtter virksomhedens strategi og brand.
· Udarbejder realistiske budgetter, holder styr på økonomien og tænker i værdi for pengene.
· Stærke kommunikative færdigheder
· Teknisk kendskab og hurtig til at lære nye systemer
· Evnen til at bevare overblikket, selv i hektiske situationer
Hvem er du?
· Struktureret og grundig
· Udadvendt, positiv og smilende, som smitter selv gennem en telefon
· God til at skabe relationer - også på distancen
· Opsøgende og proaktiv
· Du er indstillet på, at der kan være dage i weekender eller efter klokken 16.00 det vil kræve du er til stede på events.
· Erfaring fra lignende stillinger med relations skabende dialoger er er et plus.
Arbejdstid og -sted: Stillingen tilbyder en fleksibel arbejdstid på 37 timer ugentligt på vores kontor i Skanderborg. Stillingen er ledig fra den 1. juli 2025 eller hurtigst muligt efter aftale.
Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning og CV til job@relationmedia.dk og skriv ”Activation Specialist” i emnefeltet. Vi afholder jobsamtaler i uge 23 og 24 og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi glæder os til at læse din ansøgning!
Spørgsmål? Kontakt CFO/HR ansvarlig Magnus Dalsgaard på telefon: 21 12 44 70 eller mail: Md@relationmedia.dk.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex