Capio privathospitaler søger en struktureret og selvstændig supporter til vores EMR-system XMedicus.

Capio tilbyder
Sammen med Business Procesmanageren, skal du stå for support, der relaterer sig til XMedicus. Det vil være first-line support, der bliver den primære arbejdsopgave, samt at servicere og sikre høj brugertilfredshed på matriklerne.
Arbejdsopgaverne spænder bredt. Du vil bl.a. skulle håndtere supportsager for alle brugere på tværs af de forskellige faggrupper på vores 5 matrikler, samt vedligehold af systemet generelt.
Du vil fungere som sparringspartner for Business Processmanageren ved udvikling af nye funktionaliteter i XMedicus og andre projekter. Du vil være med til at sikre et højt brugerniveau ved udarbejdelse af vejledninger og breve i XMedicus og bistå med undervisning til alle Capio’s forskellige faggrupper.

Vi har et uformelt arbejdsmiljø, god stemning med humor, tillid og respekt for hinanden i hverdagen. Vigtigst af alt, så er vi et team der arbejder sammen om at løse problemstillinger og udfordringer.

Du vil få fast arbejdsplads i Hellerup, hvorfra vi betjener alle vores matrikler i landet. Rollen som supporter og superbruger vil være en del af finansafdelingen, og du vil arbejde tæt sammen med sekretariatet. Der vil i løbet af året være lidt rejseaktivitet, hvor vi gennemfører supportbesøg på andre matrikler i landet.
Der er tale om en deltidsstilling på 32 timer om ugen.

Capio søger
Vi forestiller os, at du har erfaring med sundhedsvæsenet, og er nysgerrig af sind og trives i forandring. Om du har en administrativ baggrund, er lægesekretær eller måske sygeplejerske er ikke så vigtigt. Dog vil det være en fordel, at du har arbejdet indenfor og har kendskab til sundhedsvæsenet.
Hvis du derudover har erfaring med XMedicus vil det være et plus. Dette er ikke et krav, hvis du er klar på at lære nyt og lære fra dig.

Som person er det vigtigt, at du arbejder struktureret og fokuseret. Du skal have en naturlig sans for selv at drive opgaverne i samarbejde med business process manageren. Du skal kunne forstå forretningen og driften af denne.
Du er pligtopfyldende og serviceminded og positiv i din kommunikation med brugerne. Du trives med en hverdag, hvor dagene sjældent ligner hinanden, og hvor vi alle har det fælles formål, at skabe bedst mulige forløb for vores patienter.

Yderligere information om stillingen
Har du brug for yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Process Manager, Pernille Ljunggren på pelj@capio.dk

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning 15 juni. Vi indkalder til jobsamtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex