Til vores afdeling i Taastrup søger vi en struktureret og serviceminded reservedelsekspedient der, i samarbejde med det resterende team på lageret, skal sikre et effektivt og strømlinet lager.

STILLINGEN

Vi tilbyder en alsidig stilling med en stor grad af udviklingspotentiale. Der sættes pris på initiativ og det forventes, at du deltager aktivt i arbejdet med at udvikle og optimere processerne på lageret.

Som reservedelsekspedient vil din primære arbejdsopgave indebære at yde professionel service og rådgivning til værkstedets mekanikere, hvilket kræver teknisk indsigt og erfaring med at læse maskin/reservedelstegninger.

Som en del af dine arbejdsopgaver vil du få til ansvar at sikre, at vores varelager er retvisende og afstemt med proces og vareflow.

Du vil ligeledes få en central rolle i at få samarbejdet med værkstedet til at fungere optimalt og det forventes, at du med din faglige ekspertise bidrager til at fremme de interne processer.

Din hverdag vil således være omskiftelig og udfordrende, og derfor er det afgørende for os, at du er omstillingsparat og struktureret i dit arbejde

Din arbejdsdag vil typisk bestå af opgaver som…

  • Ekspeditioner af reservedele til værksted
  • Ordre- og varemodtagelse
  • Kontrol af lagerbeholdning, herunder korrekt registrering af lagertransaktioner
  • Almindelig vedligeholdelse af lageret

Med reference til vores Procurement & Spare parts Manager i Odense bliver du en del af et erfarent og kompetent lagerteam med placering i henholdsvis Odense og Taastrup. Et godt samarbejde både internt i afdelingen, men også på tværs af organisationen er derfor vigtigt.

KANDIDATEN

Som person er du kendetegnet ved et højt engagement og positiv indstilling. Du er fleksibel og imødekommende og kan arbejde effektivt og målrettet uden at gå på kompromis med kvalitet, kundebetjening og ordentlighed, også når tingene går stærkt.

Din profil

  • Bred erfaring indenfor reservedelsbranchen
  • God teknisk forståelse, gerne med kendskab til hydraulik og el
  • Erfaring med lagerstyring
  • En løsningsorienteret tilgang til operationelle problemstillinger
  • Har gode IT- færdigheder, og kan begå dig skriftligt og mundtligt på engelsk

For at få succes i stillingen skal du være en holdspiller, der ser teamets opgaver som dine egne. Det er i fællesskab, vi skaber en effektiv drift af lageret.

I Riwal oplærer vi vores medarbejdere fagligt, så kendskab til liftbranchen er ikke en forudsætning.

DERFOR SKAL DU VÆLGE OS

  • Vi går op i, hvordan du har det på arbejdspladsen. Der er en uformel tone i teamet og god mulighed for at påvirke din hverdag
  • Du får en alsidig stilling med selvstændige ansvarsområder, men hvor teamwork også er et væsentligt element
  • Du får et godt onboarding forløb med oplæring, sparring, vidensdeling og support fra erfarne kolleger
  • Vi sørger for, at du får den efteruddannelse, du har behov for i forhold til arbejdet og giver plads til den faglige udvikling, som du måtte have ambitioner om
  • Kantineordning, forskellige personalearrangementer (padel, fodbold, firmafest osv), samt en aktiv personaleforening

Der er tale om et spændende job med gode sociale forhold og en løn der modsvarer dine kvalifikationer. Ligeledes tilbydes der sundhedsforsikring og pensionsordning.

TILTRÆDELSE

Tiltrædelse snarest muligt.

Der vil løbende blive indkaldt til samtale.

KONTAKTOPLYSNINGER

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Procurement & Parts Manager Torben Algreen på telefon 6040 6462.

Kørekort:
B Almindelig bil, TM Traktor og motorredskab

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex