Sekretær til Enhed for Lindrende Behandling (ELB). Tidligere Palliativt Team)
... vil være med til at gøre en forskel for patienter med livstruende sygdomme – og som trives i et fagligt stærkt og tværfagligt miljø. Som lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator hos os får du en alsidig rolle med både klassiske sekretæropgaver og mulighed for at bringe dine idéer og initiativer i spil.
Vi søger en sekretær, der:
- engagerer sig aktivt i den daglige drift
- er fleksibel, initiativrig og nytænkende
- kan bevare overblikket – også når afbrydelserne står i kø
- arbejder selvstændigt og struktureret, men også trives i team og tværfagligt samarbejde
Enhed for Lindrende Behandling er en del af Onkologisk Afdeling ved Sygehus Lillebælt. Vi holder til i Kræftpatienternes Hus ved Vejle Sygehus – et roligt, venligt og moderne miljø med plads til både fordybelse og samarbejde.
Vi består af 18 engagerede kollegaer: læger, sygeplejersker, psykologer, præst, fysioterapeuter, socialrådgiver, diætist og sekretærer, som du bliver en del af. Sammen arbejder vi tværfagligt med en helhedsorienteret tilgang til lindrende behandling, uanset patientens diagnose og sygdomsfase.
Hvad laver vi i Enhed for Lindrende Behandling?
Vi varetager både klinisk, rådgivende og udviklende funktioner:
- Hjemmebesøg: Symptomlindrende behandling i patientens eget hjem
- Palliativ rehabilitering: Tidlig palliativ indsats i Kræftpatienternes Hus
- In House: Tilsyn, rådgivning og undervisning ude på afdelingerne
- Palliafonen: Telefonisk rådgivning til sundhedsprofessionelle
- Undervisning, udvikling og forskning – på tværs af sektorer
Du får et meningsfuldt, varieret og selvstændigt job, hvor ingen dage er ens. Sekretærarbejdet planlægges i tæt samarbejde med din kollega.
Dine arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:
- Betjening af telefon – besvarelse af opkald fra både patienter og sundhedsprofessionelle
- Booking, registrering og håndtering af henvisninger
- Journalarbejde, korrespondancer, post
- Databearbejdning og indberetninger
- Udarbejdelse af informationsmateriale og intranetopdateringer
- Bestilling af transport og varer
- er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- har erfaring med EPJ og flair for IT
- er fagligt stolt, engageret og finder muligheder i hverdagens udfordringer
- er imødekommende og professionel i dialogen med patienter og pårørende
- har flair for struktur og overblik – og kan holde hovedet koldt i travle perioder
- arbejder selvstændigt og har lyst til at lære nyt og udvikle dig
- Fast stilling på 37 timer – lavere timetal kan aftales
- Et grundigt oplæringsforløb
- Et engageret og fagligt stærkt arbejdsmiljø
- Møder med faglig sparring og undervisning
- Erfarne, fleksible og glade kollegaer
- Kompetenceudvikling
- Normal arbejdstid kl. 7.30–15.00
- Løn: Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK
- Ansøgningsfrist: 17. juni 2025
- Samtaler: Forventes afholdt den 23. og 24. juni 2025
- Alle ansøgninger modtages elektronisk. Benyt linket nedenfor.
- Vil du vide mere?
Kontakt:
Oversygeplejerske Winnie Marotzke: Telefon 79409107 eller pr. mail: Winnie.Marotzke@rsyd.dk eller
Ledende overlæge Anette Hygum: Telefon 79409103 eller pr. mail: Anette.Hygum@rsyd.dk
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex