Bliv en del af teamet i Finansservice i Næstved Kommune
Om os: Finansservice er en enhed under Team Løn og Finans i Næstved Kommune. Enheden startede 1. oktober 2024 og består af 10 faste medarbejdere, og to elever som dagligt varetager en stor del af kommunens fakturaer, opkrævninger, udbetalinger og statusafstemninger. Enheden arbejder engageret på at finde nye løsninger til, hvordan man kan effektivisere fakturahåndteringen via digitale løsninger. Du vil dermed kunne opleve at få god sparring fra kollegaer, som sidder med samme type arbejdsopgaver, som dig.
"Bemærk, at denne stilling er en midlertidig stilling, som efter individuel aftale er planlagt til at vare mellem 6-12 måneder."
Arbejdsopgaver: I stillingen som Finanskonsulent vil du sammen med dine øvrige kollegaer bl.a. varetage følgende arbejdsopgaver:
- Fakturahåndtering i KMD OPUS med ansvar for eget område/virksomheder
- Løbende være i tæt dialog med de virksomheder, som du har ansvaret for
- Udvikle og automatisere arbejdsgange indenfor fakturahåndtering
- Sikre en stabil og sikker drift af kommunens bogføring
- Foretage afstemninger af statuskonti
- Bidrage til løbende opgaver såsom at sikre optimal udnyttelse af økonomi systemets muligheder
Kvalifikationer: Vi glæder os til at byde en ny kollega velkommen på holdet, og håber at du har interesse for økonomiopgaver og bogholderi.
Det er et krav, at man kan begå sig skriftligt og mundtligt med både nære kollegaer og samarbejdspartnere i resten af organisationen.
Kommunal erfaring eller kendskab til KMD OPUS (økonomisystemet) vil være en fordel, men ikke et krav. Ligeså vil humor og godt humør også være et stort plus.
Send os gerne din ansøgning – måske er det lige netop dig, vi mangler i Finansservice!
Fleksibel arbejdsplads: I Næstved Kommune har vi bl.a. fleksibel fredag, hvortil der vil være mulighed for hjemmearbejde eller 4 dags arbejdsuge.
Skal du være en del af Finansservice?
Tiltrædelse vil være den 1. august 2025 eller snarest muligt
Arbejdstid pr. uge er som udgangspunkt på 37 timer, dog med mulighed for 32 timer.
Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamchef Susanne Rehn på telefon 2179 0423.
Ansøgningsfrist senest søndag den 15. juni 2025.
Ansættelsessamtaler holder vi fredag den 20. juni 2025.
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV og anden relevant dokumentation og uddannelsesbevis elektronisk via ansøgerknappen ”Ansøg”.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Om Næstved Kommune
Vi er Sjællands mest erhvervsvenlige kommune. Vi er en kommune i vækst og med fokus på styrke sammenhæng mellem natur, by og vand. Vi løser opgaver inden for sundhed, børn- og unge, kultur og fritid, erhverv, borgerservice samt arbejdsmarked. Vi er flere end 7.000 medarbejdere, og vi har en ambitiøs målsætning om at blive Danmarks mest attraktive offentlige arbejdsplads. Vi arbejder derfor målrettet med god ledelse, fleksibilitet og et godt psykisk arbejdsmiljø for at skabe gode betingelser for vores arbejdsliv. Når du arbejder hos os, får du mulighed for at gøre en forskel og have indflydelse på det gode arbejdsliv. Vi værdsætter mangfoldighed og de bidrag, vi hver især bringer til arbejdspladsen. Du kan få mere information om os på vores hjemmeside, Facebook og LinkedIn.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex