Vil du arbejde med en god blanding af sekretariats- og udviklingsopgaver tæt på fagdirektøren og de politiske udvalg? Er du nyuddannet med interesse for organisationsudvikling og ledelsesstøtte i en politisk organisation, eller har du nogle års sekretariatserfaring, og er optaget af politisk betjening? Så læs med her:

I Fællessekretariatet betjener vi seks faglige afdelinger, direktøren og fire politiske udvalg: Kultur- og Fritidsudvalget, Miljø- og Teknikudvalget, Arbejdsmarkedsudvalget og Erhvervsudvalget.

Hovedopgaverne for sekretariatet er udvalgsbetjening, ledelsesbetjening og projektledelse. Som konsulent vil du få ansvaret for dine egne opgaver, men opgaveløsningen sker også i tæt samarbejde med dine seks kollegaer i sekretariatet og med medarbejdere og chefer i de andre afdelinger.

Kulturen i vores sekretariat er båret af en høj faglighed og en uformel tone. Vi har en omskiftelig hverdag med mange deadlines og løfter vores opgaver med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed. Vi lykkes, fordi vi er ansvarsfulde og hjælper hinanden. Vores arbejde er båret af værdierne i Vores Norddjurs – Tillid, Ordentlighed, Fællesskab og Udvikling.

Dine hovedopgaver vil være:
  • Betjening af Kultur- og Fritidsudvalget, herunder fremstilling og kvalitetssikring af dagsordenspunkter, løbende dialog med chefer og kollegaer, forberedelse og opfølgning på udvalgsmøder
  • Styring og understøttelse af tværgående, strategiske udviklingsprojekter i tæt samarbejde relevante chefer og kollegaer
  • Understøttelse af direktør i samarbejde med kollegaer i sekretariatet
  • Fremstilling af notater, analyser og andet skriftligt arbejde
  • Ad hoc-opgaver – store som små.
Vi tilbyder:
  • Et udfordrende job med selvstændigt ansvar
  • En fleksibel arbejdstilrettelæggelse og en høj grad af selvbestemmelse
  • Faglig sparring med chefer og kollegaer
  • Gode udviklingsmuligheder – både din egen og sekretariatets
  • Muligheder i en kommune, hvor det er nemt at samarbejde på tværs af afdelinger, og hvor der ikke er langt til top og samarbejdspartnere
  • Et team, hvor vi har fokus på et godt arbejdsmiljø.
Vi lægger bl.a. vægt på, at du:
  • Har en relevant kandidatuddannelse
  • Har gode analytiske evner og politisk tæft
  • Arbejder systematisk og selvstændigt
  • Har overblik med sans for detaljen
  • Er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Er en holdspiller, der aktivt byder ind i samarbejdet med andre.
Ansøgningsfristen er den 18. juni 2025.

Vi forventer at holde samtale den 24. juni. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.

Der er som udgangspunkt tale om en stilling på 37 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. september 2025. Det forventes, at vikariatet løber frem til 1. august 2026. Arbejdsstedet er rådhuset i Grenaa, der ligger i pendlerafstand fra Aarhus og Randers og i gåafstand fra Letbanen. Vi har flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde 1-2 gange om ugen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller hvordan det er at arbejde i Fællessekretariatet, så er du velkommen til at kontakte chef for Fællessekretariatet Anne Schmidt Stolberg på mobil 20 51 66 31.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex