Vi søger en dygtig bogholder til at assistere vores nuværende bogholder i en alsidig hverdag med fokus på økonomi og regnskab. Du bliver en vigtig del af et engageret team, hvor der er plads til både faglighed og godt samarbejde.

Dine primære opgaver:
  • Betalinger, bogføring og afstemninger

  • Lønadministration

  • Klargøring af årsregnskab og øvrigt materiale til revisor

  • Månedsafslutninger og generelt bogholderiarbejde

  • Arbejde i Navision 2018

  • Projektstyring (en fordel, men ikke et krav)

    Vi forestiller os, at du:
    • Har erfaring med bogholderi og økonomi

    • Er selvkørende og har sans for detaljer

    • Arbejder struktureret og overholder deadlines

    • Har kendskab til Navision 2018 (eller lignende økonomisystemer)

    • Trives i en hverdag med forskellige opgaver og samarbejde med kolleger

      Lyder det som noget for dig?
      Send din ansøgning og CV til helena@lgm.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helena Jørgensen 98194544.

      Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex