Har du sans for tal, en struktureret tilgang til bogføring og erfaring med økonomistyring? Vi søger en serviceminded økonomimedarbejder med allround erfaring indenfor bogholderi. Du skal have lyst til at arbejde med en bred vifte af økonomiopgaver, og vil have en central rolle i at sikre, at vores daglige transaktioner og bogføring er præcise og rettidige.

Virksomheden har sit hovedkontor i Odense og beskæftiger i øjeblikket omkring 50 medarbejdere. Som B2C E-commerce virksomhed har den opnået en stærk markedsposition i flere europæiske lande. Virksomheden befinder sig midt i en spændende og ambitiøs vækstrejse med konkrete planer om en markant udvidelse af forretningen i de kommende år.

Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig bogføring: Håndtering af ind- og udbetalinger
  • Debitor- & kreditorstyring: Sikre, at indbetalinger og betalinger håndteres korrekt og rettidigt
  • Anlægskartotek: ajourføring samt afskrivninger
  • Afstemning af bankkonti
  • Håndtering af refunderinger
  • Betaling af kreditorer
  • Månedsafslutning
  • Moms
  • Bidrage til årsafslutning og klargøring til revision
  • Diverse administrative opgaver: Håndtering af ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen

Hvem er du?

  • Du har erfaring med bogholderi og bogføring og har en god regnskabsforståelse
  • Du har en relevant uddannelse inden for økonomi, fx bogholder / regnskabsassistent
  • Du har gode IT-kundskaber: Bredt kendskab til Microsoft Office pakken, og er rutineret bruger af Excel
  • Du arbejder struktureret og er detalje orienteret og forfølger gerne en afvigelse
  • Du er imødekommende og serviceminded
  • Du er positivt indstillet og bevarer det gode humør i en til tider hektisk hverdag
  • Har du kendskab til E-conomic er det en fordel, men ikke et krav
  • Du behersker engelsk i såvel skrift som tale

Vi tilbyder

Et selvstændigt og spændende fuldtidsjob med varierende arbejdsopgaver, hvor du vil opleve masser af muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et lille passioneret team og det er derfor vigtigt for os at finde en person, som kan tage ansvar og selvstændigt kan tilegne sig ny viden og kan varetage alle funktioner i et bogholderi. Kulturen i virksomheden er præget af en uformel omgangstone og en praktisk tilgang til løsning af opgaverne. Der er flere personalearrangementer om året, så du får rig mulighed for at interagere med dine kollegaer.

Arbejdssted

Stillingen er placeret på vores kontor i Odense, i lyse og indbydende lokaler.

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at ringe på 30404000 efter kl. 16 eller i weekenden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på https://app.elvium.com/da/positions/30564/c/applications/new

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex