Kundeindskriver med ansvar for biludlejning – Ketner, Aalborg
Skal du med på Ketners succes og være en del af et stærkt team?
Hos os får du en central rolle i hverdagen – og en plads i en virksomhed i rivende udvikling!
Vi søger en serviceminded og struktureret kundeindskriver til vores hovedkontor i Aalborg, der også får det daglige ansvar for Oscar Biludlejning. Du bliver en vigtig del af vores frontdesk, hvor du er kundernes første kontakt – både fysisk, telefonisk og digitalt.
Dine primære opgaver:
- Modtage og indskrive kunder i vores værkstedssystem
- Koordinere ud- og indlevering af lejebiler gennem Oscar Biludlejning
- Gennemgå og klargøre biler hver morgen – herunder vask og støvsugning – så de er klar til udlejning fra kl. 8
- Sikre høj kundetilfredshed og professionel service
- Håndtere administrative opgaver i forbindelse med leje- og værkstedsprocesser
- Koordinering af weekendholdets arbejde (du arbejder ikke selv i weekenden)
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med kundeservice eller administration – gerne fra autobranchen
- Er imødekommende, struktureret og god til at kommunikere
- Er vant til at arbejde med IT-systemer (kendskab til værkstedssystemer er et plus)
- Taler og skriver dansk
Vi tilbyder:
- Grundig oplæring i både værksteds- og udlejningssystemer
- En nøgleposition i en dynamisk og moderne bilvirksomhed
- Et positivt og støttende arbejdsmiljø med fokus på trivsel
- Dygtige og hjælpsomme kollegaer i en uformel atmosfære
- Mulighed for efteruddannelse og udvikling
- Konkurrencedygtig løn, attraktive personalegoder og pensionsordning
Om Ketner
Du bliver en del af Ketner-kæden, som tæller ca. 140 medarbejdere fordelt på 6 afdelinger, og vi tør godt sige, at vi er fremme i skoene, når det gælder teknologi, uddannelse og arbejdsforhold.
Interesseret?
Send din ansøgning til th@ketner.dk hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, fanger du Torben Hansen på +45 20952095.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex