IT-Supporter
Er du en dygtig IT-Supporter med +2 års erfaring og en relevant uddannelse? Har du evnen til at levere førsteklasses service og support til kollegaer og kunder i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed? Hvis det lyder som dig, kunne du meget vel være den IT-Supporter, vi søger.
Ansvar og primære opgaverDu kommer til at have en central rolle i at levere IT-support til vores kontor i København og en af dine styrker er, at du formår at bevare overblikket i en dagligdag hvor der er mange bolde i luften. Som IT-Supporter har du mange forskellige opgaver, som blandt andet inkluderer:
- Hjælp til prioritering af kundehenvendelser ift. IT-support/rettelser
- At hjælpe kollegaer i Client Care med 1st level support samt supportere øvrige ansatte på kontoret i København
- At bistå i direkte kundesupport til kunder med eks. log in-udfordringer
- Analyse, udførelse og færdigmelding af driftsforstyrrelser
- Vedligeholdelse af AD-/brugeroprettelser og andre hjælpesystemer
- Software-installation og opsætning af PC’er, herunder hardware, smartphones og tablets (iOS/Android) samt driftsovervågning af brugersystemer
Du kommer til at blive en del af IT-teamet bestående af ca. 10 medarbejdere og du vil referere til Head of Retail IT og vores System Administrators.
Din profilFor at trives i rollen som IT-Supporter, skal du have en relevant IT-uddannelse f.eks. som Datateknikker med speciale i Infrastruktur eller som IT Supporter og min. 2 års erfaring fra en lignende stilling. Vi lægger vægt på følgende kompetencer og egenskaber:
- En solid viden om IT-support, drevet af både erfaring og interesse inden for IT. Du er nysgerrig og handlekraftig, og din tilgang til problemløsning er altid båret af ønsket om at levere holdbare løsninger til brugerne
- Tager proaktivt ansvar for dine opgaver, samtidig med at du aktivt bidrager til at finde fælles løsninger
- Er pålidelig og trives i en til tider hektisk hverdag sammen med dygtige kollegaer
- Kan analysere fejl via logs og identificere mønstre og sammenhænge i fejlfinding
- Taler og skriver dansk og engelsk
- Har dokumenteret erfaring med Windows-platformene, herunder Win11, SQL, MS Office, BC/ERP og Sharepoint samt erfaring med at udarbejde dokumentation, SOP (Standard Operating Procedures)
- Har en ITIL 4 Foundation baggrund eller certificering
Som IT-Supporter hos EFKT, bliver du en del af en ambitiøs virksomhed, hvor åbent og ærligt samarbejde er nøglen til at nå vores målsætninger. Nye ideer bliver budt velkommen, initiativ belønnet og respekt for hinanden er hjørnestenen i den måde, vi arbejder sammen på. Vi beder hinanden om hjælp, og vi siger det højt, når der er noget vi ikke ved, og indimellem laver vi fejl - men vi lærer af det, og betragter det som en forudsætning for at blive bedre til det, vi gør. Tonen er ærlig og uformel, og vi holder af arbejde tæt sammen og se hinanden ofte.
Det praktiskeDit primære arbejdssted vil være på vores hovedkontor i København SV tæt på S-tog og metro. Dele af oplæringen vil foregå på vores kontor i Odense, så der må forventes rejseaktivitet mellem lokationerne i starten.
Vi læser ansøgninger og inviterer til jobsamtaler løbende, så send dit CV og din ansøgning til os snarest. Bemærk venligst at vi kun accepterer ansøgninger indsendt via linket nedenfor.
Forventet startdato: 1. september.
Mere om EFKTEFKT brænder for at udvikle mæglerbranchen gennem data, kreativitet og innovation. I Norden er vi den største og markedsledende virksomhed, som hjælper ejendomsmæglere med at producere og anvende digitalt markedsføringsindhold. Vi har kontorer i København, Odense og Olso og er omkring 150 dedikerede medarbejdere.
Hos EFKT er vi forpligtet til at udvikle mangfoldigt talent på alle niveauer. Vi opfordrer alle interesserede kandidater til at ansøge, uanset alder, race, kønsidentitet, seksuel orientering, handicap, religion eller etnicitet.
Vil du vide mere?Har du spørgsmål om stillingen eller om vores virksomhed, er du velkommen til at kontakte Head of Retail IT OPS & PM, Rasmus Zoega på raz@esoft.com eller 31713193.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex