Teamleder for IT-support og digital markedsføring
Har du erfaring med IT-support og digital kommunikation – og lyst til at lede og udvikle et team, der understøtter organisationens digitale arbejdsgange? Er du struktureret, initiativrig og har flair for sikkerhed, dokumentation, undervisning og webudvikling? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamleder for IT-support og digital markedsføring.
Hos Rybners får du en nøgleposition i en digitalt ambitiøs organisation, hvor du både driver daglig drift og udvikling og sikrer høj brugertilfredshed på tværs af IT og digitale platforme.
Dine primære ansvarsområder
- Daglig ledelse og koordinering af IT-support- og digital markedsføringsteamet.
- Sikre en stabil og professionel 1st og 2nd level support til medarbejdere og undervisere.
- Kvalitetssikre og udvikle dokumentation, brugervejledninger og skabelonbibliotek.
- Udvikle og vedligeholde skolens hjemmeside og sikre et opdateret digitalt udtryk.
- Planlægge og gennemføre undervisning i digitale kompetencer for medarbejdere.
- Implementere og følge op på IT-sikkerhedspolitikker og databeskyttelsesprocedurer.
- Understøtte løbende forbedring af arbejdsgange og systembrug via vejledning og digital formidling.
- Deltage i projekter, der understøtter skolens digitale strategi og kommunikation.
- har erfaring fra en lignende rolle med ansvar for IT-support, digital kommunikation og teamledelse – gerne i skole- eller offentligt regi.
- har stærke tekniske kompetencer, god forståelse for it-drift og digital markedsføring.
- er struktureret, har erfaring med dokumentation og interesse for IT-sikkerhed og GDPR.
- har erfaring med CMS-systemer og gerne webudvikling/vedligeholdelse.
- er en naturlig leder og rollemodel, der skaber engagement og retning i teamet.
- kan formidle komplekse it-emner og digitale værktøjer på en brugervenlig og pædagogisk måde.
- er initiativrig og har blik for både drift og kontinuerlig udvikling.
- en alsidig rolle med stor kontaktflade i hele organisationen.
- mulighed for at præge og videreudvikle Rybners’ digitale drift, sikkerhed og kommunikation.
- en arbejdsplads med fokus på digitalisering, faglig sparring og udvikling.
- fleksible arbejdsforhold og gode muligheder for efteruddannelse inden for fx ledelse, sikkerhed, web eller systemteknik.
- en organisation med klare digitale mål og ledelsesmæssig opbakning til udvikling.
Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere mellem Skatteministeriet og HK-Stat af 1. august 2022, samt Cirkulære om Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-s) af 5. juli 2024.Lønnen bliver fastlagt efter principperne for Ny Løn.
Stillingen er fuldtid, 37 timer pr. uge, med ønsket opstart d. 1. august.
Der er tilknyttet en attraktiv pensionsordning til jobbet.
Du vil forud for ansættelse elektronisk blive bedt om at give samtykke til, at vi kan indhente straffeattest samt børneattest.
Ansøgning
Hvis du synes, at jobbet lyder spændende, og passer ovennævnte kvalifikationer på dig, kan du søge jobbet ved at klikke på "Søg jobbet" og udfylde skemaet efter den givne anvisning.
På Rybners vil vi gerne modtage ansøgninger elektronisk via vores rekrutteringssystem, da vi ønsker at sikre den bedst mulige og mest effektive behandling af ansøgningerne, herunder at efterleve persondataforordningens krav.
Når du har sendt din ansøgning, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på at denne e-mail og senere e-mails fra Rybners kan være modtaget i din mappe "uønsket post".
Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge.
Ansøgningsfrist: 15. maj 2025.
Samtaler: Afholdes løbende.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex