Det forventes: Du har kompetencer inden for alle funktioner i et bogholderi

Du som person er glad, hjælpsom og energisk

Du griber bolde, der kastes op i luften

Du kan arbejde selvstændigt

Du overholder deadlines

Vi tilbyder: Lille organisation, hvor du bliver værdsat som kollega og som medarbejder

Frihed under ansvar

Indflydelse på hverdagen og løsninger i forbindelse med dine funktioner

Løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring

Vi benytter E-conomic med projektregnskab og fakturabehandling.

Der er integration til bank, moms, Danløn og Intempus.

Intempus bruges til timeregistrering og integreres med Danløn og projektregnskabet i e-conomic.

Arbejdsopgaver: Debitor – fakturering – indbetalinger

Kreditor – fakturabehandling – betalinger

Anlægskartotek og afskrivninger

Projektregnskab

Moms

Afstemninger og aflægge regnskab til revisor

Løn og overenskomster

Ansættelseskontrakter etc.

Leasingkontrakter

Statistikker, refusioner etc.

Ad hoc-opgaver: Dine kollegaer skal måske have lidt hjælp med/på pc’en.

Lave beregninger i regneark i forbindelse med fakturakoncepter.

Kan du starte 1. juli, så er der en måned til overlevering? Eller før hvis du holder ferie i juli. Nuværende bogholver vil være til disposition i forbindelse med afslutning af regnskabsåret 24/25, som afleveres til revisoren i september.

Er du interesseret så kontakt os på alb@bukam.dk eller på telefon 41852301 i arbejdstiden.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex