Er du vild med at tage ansvar, lede og har du tjek på moden? Så har vi jobbet til dig! Som souschef fungerer du som butikchefens højre hånd. Sammen skaber I et godt arbejdsmiljø for medarbejderne, hvor butik og kundeservice vægtes højt.

Dine primære arbejdsopgaver vil være salg, planlægning, kundeservice samt ansvaret for nogle af vores leverandører. Du skal sammen med de øvrige medarbejdere sikre, at NIELSENs fortsætter som byens bedste tøjbutik.

Derudover bliver du ansvarlig for vores sociale medier og butikkens visuelle udtryk.

HVEM ER DU?

  • Du er faguddannet og har erfaring fra detail og mode
  • Du trives bedst i et team af dygtige medarbejdere, der ligesom dig, ønsker at yde det bedste og forventer høj grad af arbejdsglæde for få det bedste ud af dagen
  • Du er kreativ og nytænkende
  • Du er udadvendt og værdsætter en god omgangstone
  • Du kan lide at arbejde med mennesker, og som leder ser du det som en naturlig egenskab for at nå de fælles mål

HVEM ER VI?

  • Vi er en succesfuld familieejet tøjkæde
  • Vi tilbyder mode til den moderne familie
  • Vi er professionelle og ser medarbejder- og butiksudvikling som nøglen til succes

HVAD TILBYDER VI?

  • Et attraktivt job - hvor mennesker, mode og udvikling er i centrum
  • Store personlige og faglige udfordringer
  • Fornuftig arbejdstidsplanlægning

ANSÆTTELSE

Start: Hurtigst muligt.

Vi indkalder til samtale løbende.

HVORDAN KOMMER DU VIDERE?

Har du lyst til at tage udfordringen op, så send din ansøgning hurtigst muligt til job.sld@nielsens.dk

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte butikschef Joan Schwartz på tlf. 63 10 99 52.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex