Vi søger en passioneret medarbejder til teamet, der har ansvar for den fællesregionale forvaltning af ApoVision, som er sygehusapotekernes fælles indkøbs- og logistiksystem.

Teamet består af 12 medarbejdere med forskellige roller. Der er i dag 2 forretningsspecialister i teamet, og vi søger nu en 3.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsgangene på et sygehusapotek og gerne inden for lager og logistik. Det tillægges positiv vægt, hvis du har erfaring med et ERP-system som Microsoft Dynamics NAV eller Business Central, eller har erfaring med test af IT-systemer.

Om ApoVision
ApoVision benyttes af Sygehusapotekerne til at understøtte forretningsprocesserne omkring indkøb, salg, økonomi, lager og logistik. ApoVision ejes af regionerne i fællesskab med Region Nordjylland som den systemforvaltende region.

Det fællesregionale forvaltningsteam er frem til 2027 i gang med et forandringsprojekt, hvor ApoVision systemet opgraderes fra NAV2017 til Business Central med fokus på simplificering af løsningen og brug af standard-funktionalitet i Business Central.

ApoVision er bygget på en Microsoft Dynamics NAV platform med fælles kernefunktionalitet og lokale tilpasninger for hver region. ApoVision er desuden præget af forretningskritiske integrationer til 3. parts systemer. Region Nordjylland har ansvaret for specifikation, udvikling og test af den fælles kernefunktionalitet. De 5 regioner har ansvaret for drift af eget produktionsmiljø.

Sygehusapotekernes forretningsprocesser er underlagt forskellige regulatoriske krav og lovgivning om fremstilling, håndtering og distribution af medicin. Da it-systemet indgår i processerne, er der krav om, at systemet udvikles i henhold til en kvalitetstyret proces, og at systemet valideres efter reglerne for god fremstillingspraksis (GMP) og god distributionspraksis (GDP). Som systemforvaltende region har Region Nordjylland sit eget QMS og er ansvarlig for at definere og opretholde kvalitetssikring i henhold til bl.a. GAMP5-retningslinjer.

Om jobbet:
I rollen som Fællesregional Forretningsspecialist skal du i samarbejde med de øvrige Fællesregionale Forretningsspecialister i teamet, og med samarbejdspartnere fra de 5 regioner, være med til at afdække forretningsmæssige behov, krav og ønsker til ApoVision. Du skal medvirke til at sikre løbende vedligehold, fejlrettelser og videreudvikling ved at indgå i et tæt samarbejde med de øvrige roller i teamet og med underleverandøren om udvikling og fejlrettelser på ApoVision, dvs. udarbejde af testcases og gennemførelse af disse. Dokumentationen sker i henhold til interne kvalitetsprocedurer.


Hvem er du:
Vi regner med at du:
  • Har erfaring med en eller flere af følgende:
    • Arbejdsgange på et sygehusapotek og gerne inden for lager og logistik
    • Erfaring med forvaltning og tilhørende processer
    • Erfaring med Microsoft Dynamics NAV eller Business Central
    • Test af IT-systemer, herunder viljen og evnen til at forstå systemets funktionalitet på superbruger-niveau, dvs. du kan omsætte kravspecifikationer til valideringstestcases og udføre test
  • Er struktureret og disciplineret
  • Er målbevidst og detaljeorienteret
  • Kan håndtere skiftende prioriteter uden problemer
  • Er samarbejdsorienteret og villig til at arbejde med opgaver på tværs af roller, når det kræves

Hvad tilbyder vi?
En spændende, afvekslende stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at tilrettelægge din arbejdsdag. Du får en travl hverdag, hvor de færreste dage er ens – dette i et tæt samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer, hvor der arbejdes uformelt og loyalt, med brede samarbejdsrelationer både internt og eksternt. Rummelighed og humor er nøgleord for os.

Region Nordjylland tilbyder gode muligheder for personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø.

Om os:
Digitalisering og IT i Region Nordjylland har over 200 kompetente medarbejdere og har som hovedmål at levere stabil og sikker drift, 24/7/365 til Region Nordjyllands egne ca. 14.000 brugere og 12.000 it-arbejdspladser. Stillingen er tilknyttet kontoret National og Tværsektoriel IT, som er en del af Digitalisering og IT.

Du kan læse mere om hvad vi laver i Digitalisering og IT via vores medarbejderportrætter og få mere information om Region Nordjylland på www.rn.dk.

Arbejdssted:
Regionshuset i Aalborg Øst – bemærk, at Region Nordjyllands matrikler er røgfrie.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Det er en fast stilling på fuld tid.

Ansøgningsfrist:
Send os din ansøgning og CV via linket nedenfor senest d. 6. juni 2024.
Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler i uge 24.

Tiltrædelse:
1. august 2024 eller hurtigst muligt.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte vicekontorchef Søren Corneliussen (tlf. 97649714 / sco@rn.dk)

For at komme i betragtning til stillingen, skal du søge jobbet ved at klikke på SØG JOB. Kun ansøgninger som er sendt via vores hjemmeside tages i betragtning.

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex