Er du skarp til at køre med stabler og vil du være med til at gøre en verden til forskel? Så er du måske vores nye kollega! Vi har travlt på vores speditionsterminal og mangler derfor to dygtige og engagerede medarbejdere til vores eftermiddag/aften hold.

Jobbet

I rollen som terminalmedarbejder vil det være dit ansvar at sikre, at lastbilerne losses og læsses korrekt og rettidigt. Arbejdstiden vil være på eftermiddag/aften, fra mandag til fredag kl. 11.00-19.00 eller kl. 15.00-23.00.

Dine primære opgaver vil omfatte scanning og kvalitetstjek af indkommende gods. Dertil vil du være ansvarlig for læsning af både indenlandske og internationale stykgodsbiler samt sikre rettidig afgang fra terminalen.
Opgaverne udføres hovedsageligt på stabler.

Du vil selvfølgelig forud for arbejdet blive sat grundigt ind i arbejdsopgaverne, så du er godt klædt på til at varetage jobbet.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er uddannet Lager- og logistikoperatør og/eller har minimum to års praktisk erfaring med læsning og losning med stabler. Du er vant til stregkoder og computere, og endelig er du mødestabil, går til arbejdet med engagement, teamspirit og holder et godt tempo.

Derudover skal du trives i en afvekslende og fysisk krævende arbejdsdag, der stiller krav til, at du er punktlig og tør tage ansvar og være i stand til at arbejde selvstændigt.

Vi forventer, at du forstår og taler dansk og/eller engelsk. Truckcertifikat er et krav.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende stilling med faglige udfordringer og en høj grad af selvstændighed i en international virksomhed med gode arbejdsforhold og gode kollegaer. Du bliver en del af et velfungerende team i et moderne terminalmiljø med digitale redskaber. Vi bevarer altid overblikket, selvom ingen ved hvad dagen bringer, og vi sætter pris på et godt og humørfyldt arbejdsmiljø.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at ansøge. Som medarbejder får du gode og fleksible arbejdsvilkår, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring.

Løn efter gældende overenskomst.

Er du interesseret?

Upload din ansøgning samt CV hurtigst muligt her: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2434&ProjectId=143713&DepartmentId=18970&SkipAdvertisement=true

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Transit Terminal Operations Manager, Lars Mikkelsen, på tlf. +45 5159 7766. Vi behandler ansøgninger løbende. Opstart ønskes hurtigst muligt.

DACHSER er en familieejet virksomhed, der tilbyder transportlogistik, lagerservices og kundespecifikke services. Et finmasket transportnetværk – både i Europa og i resten af verden – og fuldstændigt integrerede it-systemer giver intelligente logistikløsninger rundtom i verden. Få mere information om DACHSER som arbejdsplads på www.dachser.dk eller se en video om os her.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex